بازدید 3396

طاهری خبر استعفایش را تکذیب کرد

اصلا چنین چیزی نبوده و ایشان کار خودشان را ادامه می‌دهند. ما هم علاوه بر برگزاری این بازی دو بازی حساس دیگر داریم؛ بازی با سیاه‌جامگان آخرین بازی ما در لیگ است که بحث سقوط‌کننده‌ها لیگ در این بازی مطرح است
کد خبر: ۶۸۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 29 April 2017
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس شایعه استعفای علی اکبر طاهری را تکذیب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره حواشی بلیت های بازی این تیم مقابل الوحده اعلام کرد: با شنیدن خبر استعفای آقای طاهری تعجب کردیم. قبل از آنکه تیم به سمت ورزشگاه حرکت کند با آقای طاهری در خصوص بازی حساس‌مان مقابل الوحده امارات جلسه برگزار کردیم و بحث فروش بلیت این بازی مطرح بود. البته باید خبر خوشی هم به هواداران پرسپولیس بدهیم که بلیت بازی در طبقات مختلف با تخفیف چشمگیری روبه‌رو شده و این موضوع را فردا یا پس فردا بعد از آنکه هیات مدیره قیمت دقیق را مصوب کردند به هواداران اعلام خواهیم کرد.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی در مورد شایعه استعفا علی اکبر طاهری، مدیر عامل پرسپولیس هم افزود: اصلا چنین چیزی نبوده و ایشان کار خودشان را ادامه می‌دهند. ما هم علاوه بر برگزاری این بازی دو بازی حساس دیگر داریم؛ بازی با سیاه‌جامگان آخرین بازی ما در لیگ است که بحث سقوط‌کننده‌ها لیگ در این بازی مطرح است که برای سایر رقبا حساس است. اما دیگر بازی حساس ما دیدار با الوحده است که به برد آن بازی امیدوار هستیم و منتظر حضور هواداران پرشورمان در آن بازی باشیم.

خمارلو در پاسخ به آخرین وضعیت اعتصاب بازیکنان هم گفت: درباره اعتصاب آقای طاهری صحبت کردند و بهترین صحبت را ایشان داشتند و قطعا اگر منابع مالی باشگاه تامین شود پرداختی بازیکنان هم صورت می‌گیرد تا اینکه اتفاقات بخواهد بیفتد. اگر بازیکن تمرین نکنند فکر می‌کنم اثرش را امروز در ورزشگاه می‌بینید. در حالی که پرسپولیس قهرمان شده و بازی خانگی هست اما هنوز شاهد حضور 5 هزار هوادار هم نیستیم و فکر می‌کنم این بهترین پاسخ هواداران به اعتصاب باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان