بازدید 3131
مدیرحقوقی فدراسیون فوتبال توضیح داد:

چه چیزی مانع قرارداد فدراسیون با آدیداس شد؟

قرارداد پیشنهادی آدیداس هم به دست ما رسیده، اما باتوجه به مسائل حقوقی که در میان است گفته‌ام ابتدا باید قرارداد با شرکت جیووا تعیین تکلیف شود.
کد خبر: ۶۸۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 29 April 2017
مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص قرارداد جیووا با فدراسیون و سرنوشت آن بعد از گذشت ماهها، گفت: از زمانی که مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال شدم، به این ماجرا پرداختم. قرارداد با شرکت جیووا هم مربوط به دوره قبل از ماست. با این حال وقتی این قرارداد را بررسی کردیم، دیدیم که قراردادها به صورت کلی ایراد دارد و البته کیفیت لباس‌ها هم بسیار پایین بود. 

له گزارش تابناک ورزشی، صفی‌الله فغان‌پور اظهار داشت: در این مسیر اتفاق نظری در مجموعه فدراسیون فوتبال وجود نداشت و عده‌ای می‌خواستند قرارداد ادامه پیدا کند و عده‌ای هم نمی‌خواستند این اتفاق رخ بدهد. من نمی‌خواهم بگویم آنهایی که نمی‌خواستند این قرارداد فسخ شود دنبال منافعی بودند، اما این اعتقادشان بود و آن را اعلام کردند.

وی ادامه داد: با این حال ما و آقای تاج اعتقاد داشتیم این قرارداد قابلیت اجرایی ندارد و باید فسخ شود. منافع فدراسیون فوتبال این بود این قرارداد با شرایطی که دارد قابل اجرا نیست. چون قرارداد رسمی بسته شده بود، برای اینکه در سازمان‌های بین‌المللی محکوم نشویم که قرارداد را یک طرفه فسخ کردیم، تقاضای فسخ آن را به شرکت جیووا دادیم و این موضوع را اعلام کردیم. در این خصوص به توافقی نرسیدیم، اما در آخرین پیشنهادی که دادیم این بوده که با این شرکت قراردادی جدید امضا کنیم. به این شکل که البسه تیم ملی فوتبال در بخش بزرگسالان باتوجه به اینکه در مسیر صعود به جام جهانی و حضور در این مسابقات است کیفیت بهتری داشته باشد و از شرکت آدیداس تهیه کنیم. به دنبال امضای قرارداد با این شرکت هستیم و در این صورت می‌توانیم البسه بقیه تیم‌های ملی را از شرکت جیووا تهیه کنیم.

فغان‌پور در خصوص اینکه همکاری با شرکت آدیداس در چه مرحله‌ای قرارداد و چه زمانی قرار است این قرارداد امضا شود، به تسنیم گفت: قرارداد پیشنهادی آدیداس هم به دست ما رسیده، اما باتوجه به مسائل حقوقی که در میان است گفته‌ام ابتدا باید قرارداد با شرکت جیووا تعیین تکلیف شود.

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که اگر قرار باشد همکاری با شرکت جیووا برای سایر تیم‌های ملی ادامه پیدا کند آیا روی بالا رفتن کیفیت البسه هم بحثی وجود خواهد داشت یا نه؟ گفت: قطعا اینطور خواهد بود و روی اولین چیزی که بحث داریم، این است که کیفیت را در تولید البسه لحاظ کنند. با توجه به سیاست‌های جدیدی که داریم و آن هم استفاده از تولید داخل است، این موضوع نیز در قرارداد جدید لحاظ می‌شود. با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری؛ آقای تاج و مجموعه فدراسیون فوتبال نگاه به تولید داخل دارند و این سمت قضیه را هم در نظر داریم. اینکه تولیدهای داخلی شرکت جیووا با کیفیت بهتر صورت بگیرد و در صورتی که قرارداد جدید به تولید داخل لطمه بزند، با جدیت به دنبال فسخ خواهیم بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان