بازدید 2369

مناظره‌ها به پرشور شدن فضای انتخابات کمک می‌کند

سیدمهدی فرشادان نماینده مردم سنندج و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس
کد خبر: ۶۸۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 29 April 2017
نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی برگزاری مناظره‌های زنده انتخاباتی را در پرشور شدن فضای انتخابات ریاست جمهوری موثر توصیف کرد.

سیدمهدی فرشادان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به پخش زنده مناظره‌های انتخاباتی و اعلام نظات کاندیداها در اولین مناظره به نظر می‌رسد این امر می‌تواند در گرمتر کردن فضای انتخابات خیلی موثر باشد. من از روز گذشته که فضای مجازی را رصد کردم می‌بینم که مردم در مورد موضوعاتی که در مناظره مطرح شده تحلیل و بررسی‌هایی را دارند و این برآیندی از کل جامعه است.

وی افزود: انتظار می‌رود در روزهای آینده فضای انتخاباتی در کشور گرمتر شود. البته کاندیداها از قبل برنامه‌هایی داشته و آن را اعلام کرده‌اند و در راستای اهداف و برنامه‌های خود حرکت می‌کنند اما مناظره‌ها هم به شفاف شدن نظرات آنها برای مردم و نهایتاً تصمیم‌گیری برای رأی دادن کمک بسیاری خواهد کرد.

نماینده مردم سنندج در مجلس با تأکید بر ضرورت رعایت اخلاق از سوی کاندیداها یادآور شد: البته در عین حال باید شفاف‌سازی‌هایی صورت گیرد و تا روز انتخابات موارد ابهامی برای مردم باقی نماند. هرچه این شفافیت در عین حفظ حرمت افراد، بالاتر برود و مستندات بیشتری به مردم عرضه شود در جلب نظر مردم و اطمینان قلبی آنها در روز رأی‌گیری اثرگذارتر خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل