بازدید 6412

بارش شدید باران در ۱۱ استان

کد خبر: ۶۸۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 29 April 2017
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: افزایش نسبی دما برای بیشتر نقاط کشور به ویژه برای نوار شمالی کشور از امروز بعدازظهر تا اواسط هفته جاری پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی ونقشه‌های پیش‌یابی، طی هفته جاری با استقرار سامانه بارشی روی کشور در نیمه غربی، مرکز، دامنه‌های البرز و زاگرس ابرناکی همراه با بارش باران و در برخی مناطق رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی افزود: شدت بارش طی امروز در استان‌های آذربایجان شرقی،اردبیل، زنجان،گیلان،همدان، لرستان،مرکزی و بخش‌هایی از کرمان و در روز یکشنبه (۱۰ اردیبهشت) در استان‌های اصفهان، یزد، شمال فارس و شرق کرمان خواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی دو روز آینده احتمال وقوع تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست، گفت: طی سه روز آینده برای استان‌های واقع در نوار شرقی کشور به ویژه برای سیستان و بلوچستان وزش باد شدید با احتمال وقوع گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز یکشنبه (۱۰ اردیبهشت)، نیمه ابری در بعدازظهر ابری، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۷ و ۱۶ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۱۱اردیبهشت)، کمی ابری به تدریج نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و بارش پراکنده باران با بیشینه و کمینه دمای ۲۸ و ۱۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می ‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر