بازدید 2741

جایگاه خطرناک ایران در لیگ قهرمانان آسیا

تیمهای قطری با زدن 1/8 گل در هر بازی، بهترین خط حمله دارند و ایرانی ها با معدل 1/05 صاحب بهترین خط دفاعی هستند.
کد خبر: ۶۸۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 29 April 2017
16 تیم حاضر در منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا از 5 کشور وارد مرحله گروهی شده اند. بعد از اتمام هفته پنجم، همچنان تیمهای قطری بهترین عملکرد را دارند و تنها کشوری هستند که بیش از 50 درصد امتیازات را تصاحب کرده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، ایران و عربستان کماکان دوئل سختی دارند و همچنان ایران با یک امتیاز برتری، رتبه دوم را بالاتر از عربستان کسب کرده است. امارات و ازبکستان هم روی پله های چهارم و پنجم قرار دارند.

تیمهای قطری با زدن 1/8 گل در هر بازی، بهترین خط حمله دارند و ایرانی ها با معدل 1/05 صاحب بهترین خط دفاعی هستند.

 1- قطر
لخویا و الریان، نمایندگان قطر در لیگ قهرمانان هستند. صعود لخویا و صدرنشینی اش قطعی است و الریان هم با یک امتیاز راهی مرحله بعدی می شود. قطری ها 5 برد، 3 مساوی و 2 باخت در 10 بازی شان دارند. آنها 18 گل زده و 14 گل خورده اند. تیمهای قطری با گرفتن 18 امتیاز صاحب 60 درصد امتیازات شده اند.

 2- ایران
استقلال، استقلال خوزستان، ذوب آهن و پرسپولیس نماینده های ایران در لیگ قهرمانان هستند. صعود هیچکدام از این 4 تیم قطعی نیست درست مثل حذف شدن شان. 7 برد، 8 مساوی و 5 باخت حاصل کار ایرانی ها در 20 بازی مرحله گروهی بوده است. آنها 24 گل زده و 21 گل خورده اند. تیمهای ایرانی صاحب 29 امتیاز شده اند یعنی 48 درصد امتیازات.

 3- عربستان
4 نماینده در لیگ قهرمانان دارند شامل الهلال، الاهلی، الفتح و التعاون. احتمال صعود حداقل 2 و حداکثر 3 تیم شان وجود دارد. 6 برد، 10 مساوی و 4 باخت کارنامه تیمهای عربستانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان است. بیلان آنها شامل 27 گل زده و 24 گل خورده می باشد. آنها 28 امتیاز گرفته اند و این یعنی کسب 47 درصد امتیازات.

 4- امارات
الاهلی، الجزیره، العین و الوحده نماینده های امارات در لیگ قهرمانان هستند. از بین این 4 تیم، احتمال صعود الاهلی و العین وجود دارد و تا حدودی الوحده. آنها در مرحله گروهی 5 برد، 7 مساوی و 8 باخت دارند. 29 گل زده و 31 بار هم دروازه شان باز شده است. تیمهای اماراتی 22 امتیاز از 60 امتیاز ممکن را کسب کرده اند یعنی 37 درصد امتیازات.

 5- ازبکستان
لوکوموتیو و بنیادکار، نماینده های ازبکستان هستند. بنیادکار قطعا حذف شده و لوکوموتیو هنوز امیدوار است. 2 برد، 2 مساوی و 6 باخت در کارنامه ازبک ها ثبت شده به علاوه 12 گل زده و 17 گل خورده. آنها صاحب 8 امتیاز از 30 امتیاز کامل شده اند یعنی 27 درصد امتیازات.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها