بازدید 3091

قلعه‌نویی: مگر قرار است همیشه جام بیاورم

کد خبر: ۶۸۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶ 28 April 2017
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز، گفت: وقتی تیم نتیجه نگیرد مقصرش من هستم اما قرار نیست هر جا می‌روم جام بیاورم و مگر گواردیولا هر جا می‌رود قهرمانی می‌آورد.

به گزارش تابناک ورزشی ، قلعه‌نویی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که ابتدا ادعا کرد یک زمان سؤالی پرسیده و او اعتقاد داشته سؤالش خطی بوده عنوان کرد: پس شما خط نگیر تا ما نگوییم سؤال خطی است (با خنده). این بار که سؤال می‌پرسی که خط نگرفته‌ای (با خنده). مطلبی را فراموش کردم، وقتی به نشست می‌آمدم دیدم در زاینده‌رود آب است که خیلی خوشحال شدم، زمانی که در اصفهان بودم اکثراً با همسرم در کنار زاینده‌رود قدم می‌زدیم این رود خشک بود که از این مسأله خیلی ناراحت می‌شدیم. 

خبرنگاری پرسید شما با سپاهان برنامه داشتید و دو بار قهرمان شدید و با استقلال هم همین‌طور اما به نظر می‌رسد در تراکتورسازی این گونه نبودیم که قلعه‌نویی پاسخ داد، اصلا این گونه نیست. اگر هم مشکلی باشد از امیر قلعه‌نویی است. وقتی تیم نتیجه نگیرد تقصیر من است اما مگر گواردیولا هر جا می‌رود تیمش را قهرمان می‌کند؟  من تراکتورسازی را یازدهم تحویل گرفتم و اگر آن اتفاقات رخ نمی‌داد می‌توانستیم الان در کورس قهرمانی باشیم و حداقل الان سهمیه‌مان قطعی شده بود.

وی تأکید کرد: حرف چند هفته قبلم را می‌زنم،‌سروش رفیعی با وجود 7 ملی‌پوش به پرسپولیس اضافه شد و این تیم را دگرگون کرد یا کامیابی‌نیا با غیبتش باعث سکته تاکتیکی پرسپولیس شد، شما ببینید ما 8 نفر را نداریم. واقعیت قضایا را باید خوب نگاه کنیم ولی تا همین جا هم خدا به ما عنایت داشته و قرار نیست هر جا می‌روم جام بگیرم و قهرمان شوم. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار