بازدید 49408
۵

حریق گسترده در یکی دیگر از پاساژ‌های قدیمی تهران +تکمیلی

در حالی که شش کاندیدای ریاست جمهوری کشورمان در مناظره تلویزیونی حضور یافته و شمار بسیاری از هموطنانمان ناظر این برنامه تلویزیونی هستند، حریقی گسترده به جان یکی دیگر از پاساژهای نام آشنا و قدیمی تهران افتاده و نگرانی های فراوانی آفریده است.
کد خبر: ۶۸۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 28 April 2017
این حریق از این روی نگران کننده است که یکی از آخرین حریق های رخ داده در پاساژهای تهران، فرو ریختن برج قدیمی و مشهور تهران یعنی پلاسکو را به دنبال داشت.

حریق گسترده در یکی دیگر از پاساژ‌های قدیمی تهرانبه گزارش «تابناک»، در حالی که شش کاندیدای ریاست جمهوری کشورمان در مناظره تلویزیونی حضور یافته و شمار بسیاری از هموطنانمان، بیننده این برنامه تلویزیونی هستند، حریقی گسترده به جان یکی دیگر از پاساژهای نام آشنا و قدیمی تهران افتاده و نگرانی های فراوانی آفریده است.
 
سید جلال ملکی در این باره به ایسنا گفت: دقایقی پیش، وقوع حریق در یکی از ساختمان‌های واقع در خیابان کارگر جنوبی، تقاطع خیابان لبافی نژاد به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن، ستاد فرماندهی، آتش نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.
 
وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات خاموش کردن آتش در این ساختمان ادامه دارد، گفت: آتش نشانان در حال اطفای حریق هستند و جزئیات بیشتر از این حادثه اعلام خواهد شد.
 
بستن خیابان کارگر در پی حریق پاساژ مهستان

پلیس راهور پایتخت اعلام کرد: به دنبال وقوع حریق در پاساژ مهستان، واقع در تقاطع خیابان کارگر و لبافی نژاد، عوامل راهور و آتش نشانی در محل حضور یافته و عملیات اطفای حریق در حال انجام است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در همین راستا و به منظور افزایش سرعت امدادرسانی و اطفای حریق، مسیر شمال به جنوب خیابان کارگر از میدان انقلاب و جنوب به شمال این خیابان از تقاطع جمهوری موقت  مسدود شده و رفت و آمد خودروها از مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.



پلیس راهور از شهروندان خواست از تجمع در این محل خودداری کنند.
 
حریق گسترده در یکی دیگر از پاساژ‌های قدیمی تهران 
 
محدودیت ترافیکی به منظور اطفای حریق
 
سرهنگ محمد رزاقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه بعدازظهر امروز وقوع حادثه آتش سوزی در خیابان کارگر جنوبی خیابان لبافی نژاد اعلام و با حضور عوامل پلیس راهور و مأموران آتش نشانی، مشخص شد آتش در پاساژ مهستان به وقوع پیوسته و همه ساختمان را فرا گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون عملیات مهار شعله های آتش در این حریق ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شمال به جنوب از میدان انقلاب و جنوب به شمال از تقاطع جمهوری برای هر چه سریع تر رسیدن عوامل کمکی آتش نشانی برای اطفا حریق بسته است.

هم اکنون عوامل آتش نشانی با همه تجهیزات در محل حادثه هستند و عملیات مهار شعله های آتش ادامه دارد. هنوز علت وقوع این حادثه اعلام نشده است.
 
اطفای حریق در پاساژ مهستان

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اعلام این خبر به ایسنا گفت: پس از اعلام وقوع حریق در پاساژ مهستان، بلافاصله چندین ایستگاه آتش‌نشانی از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در تقاطع خیابان کارگر جنوبی و لبافی‌نژاد اعزام شده و عملیات اطفای حریق آغاز شد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حریق در طبقه سوم پاساژ مهستان رخ داده بود، گفت: شعله‌های آتش به مغازه‌ای در طبقه دوم و انباری 20 متری نز سرایت کرده و در حال گسترش بود که آتش‌نشانان وارد عمل شده و از توسعه حریق جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه مدتی قبل شعله‌های آتش در این ساختمان بطور کامل مهار و اطفا شد، اظهار کرد: درحال حاضر آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی محل هستند و پس از آن به ایستگاه بازخواهند گشت.

ملکی ادامه داد: این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و تنها دو آتش‌نشان دچار مصدومیت سطحی شدند که اقدامات درمانی برای آنان انجام شد.

به گفته وی علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۵
الان ملت همیشه در صحنه با موبایل همه چیز رو کاور می کنند و حتی ممکنه عروس و داماد هم ببینیم با لباس عروسی برای سلفی اومده باشند اونجا
این که روی ساختمانش نوشته مهرگان !!!
دیگه مد شد!
همش "اتفاقیه" !
پاساژ مهستان عمر زیادی ندارد حدود 24-25 سال
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی