بازدید 8579

پ.ک.ک: انتقام سختی خواهیم گرفت

کد خبر: ۶۸۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 28 April 2017
حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) شامگاه پنجشنبه با صدور بیانیه ای دولت ترکیه و حزب دمکرات کردستان عراق را مسئول حمله به سنجار و شمال سوریه دانست و ترکیه را تهدید کرد ، انتقام سختی خواهند گرفت.

کمیته رهبری حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) با اعلام این مطلب تاکید کرد: شکی نیست که حملات بامداد سه شنبه با هماهنگی قدرت های منطقه ای و محلی صورت گرفته است تا بر شکست رفراندوم در ترکیه سرپوش بگذارد.

این بیانیه اضافه کرد: بعد از این حملات مرحله جدیدی از فعالیت نظامی نیروهای پ.ک.ک آغاز خواهد شد و همانطور که حمله به کوبانی درهم شکسته شد این حملات نیز درهم شکسته خواهد شد.

در خصوص نقش حزب دمکرات کردستان عراق در این حملات بیانیه پ.ک.ک تصریح کرد: آنها بدنبال این حملات به جای محکوم کردن اشغالگران به ما می گویند باید منطقه را ترک کنید، آنها با اتخاذ چنین مواضعی تنها باعث تقویت حضور اشغالگران در کردستان عراق خواهند شد.
بیانیه صادر شده از همه نیروهای موجود در منطقه خواست مواضع خود را در خصوص این حملات روشن کنند و نشان دهند که در محور مبارزه با تروریسم یا در محور حامیان تروریسم قرار دارند.

جنگنده های ارتش ترکیه بامداد سه شنبه مواضعی را در شهر سنجار در شمال عراق و ارتفاعات قره جوخ در شمال سوریه بمباران کردند و شماری از نیروهای مدافع خلق، نیروهای ایزدی و نیروهای پیشمرگه را کشته و مجروح کردند. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر