بازدید 3953
گزارش

فیفابازهم فغانی را برگزید/آخرین گام تا جام جهانی

9 داور اصلی جام کنفدراسیون‌ها معرفی شدند و این داوران به احتمال زیاد در جام جهانی روسیه که تابستان سال آینده برگزار خواهد شد نیز قضاوت خواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 28 April 2017
علیرضا فغانی نماینده فوتبال ایران در جام کنفدراسیون‌ها خواهد بود که تابستان سال جاری در روسیه برگزار می‌شود.

به‌ گزارش تابناک ورزشی و ‌به نقل از خبرگزاری تاس، جام کنفدراسیون که به جام جهانی کوچک معروف است، تابستان سال جاری در کشور روسیه برگزار خواهد شد. مسئولان برگزاری این دوره از رقابت‌ها اعلام کردند دکه 9 تیم داوری در این دوره رقابت‌ها حضور خواهد داشت که نام علیرضا فغانی، داور ایرانی در آن به چشم می خورد.
 
9 داور اصلی جام کنفدراسیون‌ها به شرح زیر هستند:علیرضا فغانی (ایران)، فهد ال میرداسی (عربستان)، باکاری گاسام (گامبیا)، ویلیا گیگر (آمریکا)، نستور پیتان (آرژانتین)، ویلمار رولدان (کلمبیا)، میلوراد مازیچ (صربستان)، جیان لوکا روکی (ایتالیا) و دامیر اسکومینا (اسلوواکی).

فیفابازهم فغانی را برگزید/آخرین گام تا جام جهانی
 
این داوران همچنین به احتمال زیاد در جام جهانی روسیه که تابستان سال آینده برگزار خواهد شد نیز قضاوت خواهد کرد. به همین خاطر فیفا عملکرد داوران در جام کنفدراسیون‌ها را به دقت زیر نظر خواهد گرفت.
 
فیفا اعلام کرده که قرار است در جام کنفدراسیون‌ها از فناوری باز بینی تصاویر استفاده کند. این فناوری در  اتاق خاصی تعبیه شده است که صحنه‌های مسابقه را از دوربین‌های مختلف فیلمبرداری خواهد کرد و به داور مسابقه اطلاع رسانی می‌کند تا تصمیمات درستی در مواقعی که تصمیمات داوری نتیجه‌ یک بازی را مشخص می‌کند گرفته شود. به همین خاطر فیفا چندین داور را مامور این کار کرده تا در سیستم بازبینی تصاویر کمک کنند. 8 داور از جمله روشن ایرماتوف ازبکستانی داورانی هستند که به عنوان مسئول فناوری و بازبینی تصاویر انجام وظیفه خواهند کرد.
 
جام کنفدراسیون‌ها از 17 ژوئن تا دوم جولای در مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچی برگزار می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر