بازدید 5208
۴

قاسمی: پاکستان باید پاسخگو باشد

بهرام قاسمی ضمن تسلیت شهادت جمعی از پرسنل شجاع مرزبانی کشور در حمله اشرار مسلّح در مرز پاکستان، بابازماندگان این شهدا، فرماندهان و پرسنل خدوم و شجاع نیروی انتظامی کشور ابراز همدردی کرد.
کد خبر: ۶۸۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 27 April 2017
بهرام قاسمی ضمن تسلیت شهادت جمعی از پرسنل شجاع مرزبانی کشور در حمله اشرار مسلّح در مرز پاکستان، بابازماندگان این شهدا، فرماندهان و پرسنل خدوم و شجاع نیروی انتظامی کشور ابراز همدردی کرد.

به گزارش میزان، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تسلیت شهادت جمعی از پرسنل شجاع مرزبانی کشور در حمله اشرار مسلّح در مرز پاکستان، بابازماندگان این شهدا، فرماندهان و پرسنل خدوم و شجاع نیروی انتظامی کشور ابراز همدردی کرد.

قاسمی اظهار داشت: انجام عملیات ایذائی و تروریستی از سوی اشرار مسلح و گروهک های ابراز دست مروّجان شناخته شده خشونت و افراط و تکفیر از مرزهای ایران و پاکستان محکوم و غیرقابل پذیرش است و دولت پاکستان باید درباره نحوه حضور و عملیات این گروهک های شریر در خاک خود پاسخگو باشد.

وی افزود: جا دارد کشورهایی که در ائتلاف های ضد تروریستی مشارکت می جویند پاسخ دهند چگونه از مقابله با گروهک ها و اشرار مسلح تروریستی در خاک خود عاجزاند؟

سخنگوی وزارت خارجه در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن پیگیری این موضوع از همه مجاری دیپلماتیک و سیاسی حق دفاع برای دفع شرارت را برای خود محفوظ می داند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
مگر دفعات قبل پاسخگو بوده که حالا باشد
پیگیری نکنین مدیون خون شهدایید. پیگیری یعنی اینکه گوش دولتی هاشونو بگیرید و بد بپیچونین آدم شن
بارها و بارها گفته ام که دولت ایران تنها از یک طریق می تواند به قضیه گروهکهای این چنینی در خاک پاکستان پایان دهد و ان این است که دولت ایران مشابه این گروهکها در خاک خود تاسیس کرده و هر چند وقت گاه و بی گاه به خاک پاکستان هجوم ببرند و در خاک پاکستان دست به کشتار نیروهای انتظامی پاکستان و مردم روستاهای همجوار بزنند و دولت ایران وانمود کند که هیچ نفوذی روی این گروهکها ندارد و در پایان در باره برچیدن این کروهکها در دو طرف مرز با هم به معامله بنشینند .کاری که در طول تاریخ از دوره هخامنشیان تاکنون بین دولتها معمول بوده است.
هرسال این اتفاق تکرارمیشه وهرسال میگن پاکستان بایدپاسخگوباشه !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها