بازدید 3872
۱

دو ملیتی ها در هیات مدیره پرسپولیس

کد خبر: ۶۸۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 27 April 2017
سوژه جدید حضور مدیران دو ملیتی در هیات مدیره یک باشگاه لیگ برتری در حالی مطرح شده است که حتی نام این باشگاه هم برده نشده!

به گزارش تابناک ورزشی، رسانه ها در این باره نوشته اند که ۲ عضو از اعضای هیات مدیره یک باشگاه بزرگ لیگ برتری ۲ ملیتی هستند و این در حالی است که تاکیدات زیادی بر عدم استفاده از افراد دو ملیتی در مشاغل دولتی و ارتباط با دولت شده است.

یکی از این اعضا پاسپورت ایرانی_ آمریکایی دارد و بیشتر طول سال را در ینگه دنیا به سر می برد و یکی دیگر از این اعضا پاسپورت ایرانی_ انگلیسی دارد و خانواده اش در این کشور زندگی می کنند. از ما نشنیده بگیرید اما احتمالا این باشگاه پرسپولیس است و کسی که پاسپورت آمریکایی هم دارد دکر محمدرضا زادمهر.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خسته نشدید اینقد واسه پرسپولیس دسیسه و توطئه میکنید.خو اگه واقعیت داشته باشد یا نه اولا وقتی دولت و ورزش و فدراسیون پرسپولیس را مصادره کرد خوب تمام عزل و نصب ها تمام امور، مربی و بازیکن هیئت مدیره مدیرعامل و غیره با نظر خود دولتیها و فدراسیونی ها صورت میگیره. مردم رو چی حساب کردید آیا تیمای دیگه و تیم عزیز دردونتون هیچ قضیه و قضایایی مشابه نداشتن بسه دسیسه و طوطئه میخوایید قبل بازی آسیایی و فصل آینده از همین الان دولت مافیایی استقلالی پرسپولیس رو سر ببره؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار