بازدید 3631

حمله تند مجیدی به مدیرعامل استقلال

کد خبر: ۶۸۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 27 April 2017
مجیدی که فصل قبل سرپرست استقلال بود، انتقادهای شدیدی به مدیریت حال حاضر استقلال دارد و افتخاری را لایق این پست نمی‌داند.

به گزارش تابناک ورزشی، این بازیکن سابق استقلال که فصل گذشته انتقادهای زیادی به سرپرستی او در استقلال مطرح بود، در آخرین صحبت‌هایش از خجالت مدیرعامل آبی ها درآمده ، آن هم شاید بخاطر اینکه دیگر در استقلال جایی ندارد.

آقای سلطانی‌فر مدیر پرسپولیسی نمی‌خواهیم
روی صحبت من با آقای سلطانی‌فر است و من از ایشان می‌خواهم که سری به باشگاه استقلال بزند. شرایط استقلال اصلا خوب نیست و من فکر می‌کنم ایشان باید به داد تیم برسند. آقای افتخاری در مصاحبه‌ای گفته که همایون بهزادی و علی پروین اسطوره‌های من هستند ولی من می‌گویم که این افرادی که شما می‌گویید اسطوره‌های ما نیستند. آقای پروین و بهزادی اسطوره‌های فوتبال ایران هستند ولی اسطوره‌های ما استقلالی‌ها حجازی‌ها، پورحیدری‌ها و جباری‌ها هستند. ایشان مدیر پرسپولیسی هستند و بارها این را ثابت کرده‌اند و من فکر می‌کنم استقلال آنقدر نیروی کارآمد دارد که نیازی به مدیرعامل پرسپولیسی نیست.

 چه زمانی اینقدر اعتصاب می‌شد؟
واقعا برای باشگاه متاسفم چراکه بازیکن 22، 23 ساله به شرایطی می‌رسد که تصمیم می‌گیرد برای گرفتن پولش اعتصاب کند. کدام زمان اینقدر اعتصاب می‌شد؟ کدام زمان قبل از دربی بازیکنان می‌گفتند که تمرین نمی کنیم؟ البته من این را می‌گویم که بازیکن حق دارد چراکه فکر می‌کند از راه دیگری به پولش نمی‌رسد و این در نتیجه مدیریت غلط آقای افتخاری است. من از ایشان می‌خواهم که اجازه بدهند، مدیران استقلالی مثل فتح‌الله‌زاده، نظری‌جویباری و قریب وارد گود شوند. 

 چرا ما اعتصاب نمی‌کردیم؟
من 9 سال در استقلال بازی کرده‌ام شما فکر می‌کنید ما مشکل مالی نداشتیم یا از باشگاه طلبکار نیستیم. در زمان ما آقای فتح‌الله‌زاده و نظری‌جویباری حضور داشتند و وقتی با آنها حرف می‌زدیم اجازه نمی‌دادند کار به اعتصاب بکشد اما متاسفانه در باشگاه استقلال جوی به راه افتاده که هیچ کس نمی‌داند چطور می‌تواند پولش را بگیرد. 

 من را به باشگاه راه ندادند
من 9 سال برای استقلال زحمت کشیدم و به باشگاه استقلال رفتم تا بگویم اگر پول به باشگاه آمده مطالبات فصل گذشته ما را بدهید اما این آقا من را نپذیرفت. سوال من این است که من بعد از این همه سال بازی کردن در استقلال وقتی نمی‌توانم با مدیرعامل باشگاه صحبت کنم، چه کسی می‌تواند؟! از این عجیب‌تر ایشان حتی من را نمی‌شناخت. من می‌گویم آقای افتخاری به خاطر سن بالایش بهتر است از باشگاه استقلال برود چراکه مدیرعاملی برایش ضرر دارد. 

باید به پرسپولیس تبریک گفت
من به عنوان یک استقلالی صددرصد به پرسپولیس تبریک می‌گویم چراکه اگر نگویم فوتبالی نیستم. به هر حال پرسپولیس توانسته بعد از 9 سال شرایط خوبی پیدا کند و به قهرمانی لیگ‌برتر برسد اما متاسفانه مدیریت اشتباه در استقلال باعث شده که این باشگاه نتواند جام بگیرد. از نظر من علیرضا منصوریان با توجه به شرایطی که باشگاه دارد، فوق‌العاده نتیجه گرفته و باید به دوست قدیمی و خوب خودم تبریک بگویم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر