بازدید 6328

پایان خط زوج برزیلی دفاع استقلال؟!

کد خبر: ۶۸۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 27 April 2017
اگرچه بعد از تجربه ناموفق خرید کنعانی و افت فاحش مگویان، دو مدافع میانی برزیلی استقلال توانستند تا حدودی انتظارات را برآورده کنند و استقلال منصوریان را از پیچ سرسخت لیگ شانزدهم نسبتا به سلامت عبور دهند، اما سرمربی آبی‌ها می‌داند که برای فصل آینده، تداوم استفاده از این زوج برزیلی فقط یک معنا دارد. گام برداشتن در مسیر شکست. 

به گزارش تابناک ورزشی، حداقل در بازی‌های بزرگ اخیر، به خصوص در آسیا، پادوانی نشان داده که در شرایط سخت حتی اگر بهترین واکنش‌ها را روی هوا داشته باشد، روی ساده‌ترین توپ‌های زمینی آنقدر کند و به دور از چابکی واکنش نشان می‌دهد که همه زحمات استقلالی‌ها را در چند ثانیه می‌تواند به باد بدهد. 

با توجه به 34 ساله شدن پادو در فصل آینده نمی‌توان انتظار داشت که این ضعف آشکار در بازی این مدافع برطرف شود. از طرف دیگر، رابسون جانواریو که به نسبت بهتر از هم‌وطن بلند قامت خود کار کرده هم قراردادی قرضی 700 میلیونی با استقلال دارد که در پایان فصل به اتمام می‌رسد؛ و با توجه به قرارداد حداقل یک میلیاردی جدیدی که استقلال باید برای فصل آینده با او ببندد، ماندگاری او در استقلال، با توجه به عملکردش چندان عقلانی به نظر نمی‌رسد. به خصوص که برای فصل آینده حسینی باتجربه‌تر می‌شود و البته پژمان منتظری در آستانه بازگشت به جمع آبی‌پوشان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار