بازدید 2168

جهانگیری: نباید از این راه عقلانیت،اصلاحات و اعتدال بازگردیم

کد خبر: ۶۸۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 26 April 2017
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آموختم برای قدم‌های رو به جلو باید چه کرد و برای برنگشتن به گذشته‌های تلخ چه نباید کرد، گفت:‌

 اسحاق جهانگیری در نخستین برنامه تبلیغاتی  خود در برنامه رادیویی «بی‌‌واسطه با ایران» که از رادیو ایران پخش شد، با تبریک عید مبعث گفت: انتخاباتی بزرگ و سرنوشت ساز پیش رو داریم که در آن هرکس با ایفای نقش خود، سرانجام رای آگاهانه‌اش کاری می‌کند که در برابر خدا و ملت بزرگ ایران پاسخگو باشد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره اینکه چرا کاندیدا شده است، اظهار کرد: کشور درموقعیت حساس قرار دارد. هم از نظر سیاست خارجی، اوضاع خارجی و منطقه‌ای که در آن قرار داریم. از نظر توسعه‌ای در یک پیچ تاریخی هستیم. هم فرصت‌های بی‌نظیری داریم و هم با تنگناهایی مواجه هستیم.

او با بیان اینکه سابقه، توانایی و تجربه‌اش باعث شد که از آنها برای خدمت به مردم و کشور استفاده کند، گفت: من فرزند محرومیت های این خاک و آب هستم و با تلخی و شیرینی‌های ملت زندگی کردم و از قبل از انقلاب اسلامی با سختی‌هایی مواجه و هزینه‌هایی پرداخت کرده که از آنها تجربه‌ آموخته و چیزهایی یافتم.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: آموختم برای قدم‌های رو به جلو باید چه کرد و برای برنگشتن به گذشته‌های تلخ چه نباید کرد. ما در این دوران تصمیم‌های مهمی اتخاذ کردیم. پایان جنگ یک تصمیم سرنوشت سازی بود شاید به این تصمصم نقدها وجود داشته باشد و لی هیچ کس قبول ندارد به زمان جنگ برگشت. پایان چالش هسته‌ای یکی از مهم ترین تصمیمات بود و شاید ایراداتی بر آن وارد باشد اما همه قبول دارند که نباید به دوران تحریم و تهدیدها برگردیم.

جهانگیری افزود: حال که نیاز به حضور من در صحنه ای است که باید می‌آمدم آمدم. چهار سال است کشور با تدبیر وامید گذشته است. دولت روحانی با استفاده از ظرفیت‌های ملی و توان کارشناسان، توانست مخاطرات فراوانی که با تهدیدهای بین‌الملی بوجود آمده بود را کاهش دهد اما ما همچنان نیازمند استمرار آن سیاست‌ها و پایدار کردن آنها هستیم. ما امروز امنیت خوبی داریم ولی باید آن را پایدار کنیم.گام‌هایی مهمی برای‌ آزادی و توسعه برداشته ایم اما باید این گا‌م ها را بلند تر و محکم‌تر برداریم. هم نیاز به استمرار و هم تحول نیاز داریم.

او با تاکید براینکه دولت در این سال‌ها واقعا مظلوم بود، تصریح کرد: همه ظرفیت‌های کشور و توانایی‌های ملت برای رفع مشکلات هنوز به طور کامل بکار گرفته نشده و ما در نیمه راه هستیم و نباید از این راه عقلانیت، اصلاحات و اعتدال بازگردیم.

جهانگیری اظهار کرد: با صلاحدید بزرگان اصلاح‌طبان و موافقت آقای روحانی به عنوانم مکمل و پیشبرد راه اصلاحات و اعتدال برای اعلام آمادگی در جهت حل مشکلات اشتغال و رونق اقتصادی و تحقق برنامه‌های اقتصادی مقاومتی وارد عرصه شدم.
منبع: ایلنا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل