بازدید 19526
۲

تجمع اعتراضی ۱۵۰۰ راننده تاکسی سامانه ۱۳۳

کد خبر: ۶۸۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 26 April 2017
تلفنی بیسیم سامانه 133شهرداری تهران صبح امروز به دلیل قطعی «اپراتور مرکز پیام و مسافرگیر» این سامانه تجمع کردند. این در حالی است تمام درب‌های این تعاونی به روی معترضان بسته شده و هیچ مسوولی حاضر به پاسخگویی نشده است.

به گزارش تیترشهر، سلیمی که یکی از رانندگان معترض به قطعی اپراتور این سامانه است در گفت‎وگو با تیتر شهر می‌گوید: چند تن از کارمندان این اپراتور به دلیل دریافت نکردن حقوقشان اعتصاب کرده‌ و کار نمی‌کنند که همین مسئله باعث قطعی اپراتور شده است.
 
او ادامه می‌دهد: این شرکت املاک زیادی دارد که با فروش آن‌ها می‌تواند، حق‌الزحمه کارمندانش را پرداخت کند، و بدین طریق 1500راننده تاکسی را از کار بیکار نکند.
این راننده تاکسی زحمت‌کش با اشاره به اینکه این اتفاق هر سه ماه یکبار می‌افتاد، اضافه می‌کند: من شش ماه است که اجاره‌خانه نداده‌ام و اگر یک روز کار نکنم زن و بچه‌ام گشنه می‌مانند. هر سه ماه یکبار این اتفاق می‌افتاد و ما همه جمع شدیم تا یک بار برای همیشه جلوی این موضوع را بگیریم.
 
سلیمی با اشاره به اینکه امروز روز کاری است اما تمام درب‌های این تعاونی بسته است و کسی پاسخگو نیست، می‌گوید: بیش‌تر کسانی که در این سامانه کار می‌کنند بیش از 30سال سابقه کاری دارند، روا نیست که با قطع شدن این اپراتور نان آن‌ها آجر شود.
او همچنین به راه‌اندازی نرم‌افزار کارپینو که در رقابت با اسنپ و تبسی ایجاد شد اعتراض کرده و این سوال را مطرح می‌کند که مگر سامانه 133چه اشکالی داشت که یک نرم‌افزار دیگر را کنار آن قرار می‌دهند و ما را از کار بی‌کار می‌کنند؟
 
این راننده تاکسی سامانه 133با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی هیچ مسوولی ندارد و رییسش استعفا داده  و کاندیدای انتخابات شورای شهر شده است، می‌گوید: اینکه کسی پاسخگو نیست به‌خاطر این است که آن‌ها سرگرم منافع سیاسی و انتخاباتی خود هستند و کسی به فکر ما رانندگان بیچاره نیست.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۲
جای تعجب است رانندگان تاکسی خود سرانه از مسافران هر مبلغی که بخواهند دریافت می کنند. خطی ها هم همینطور آن وقت اعتراض هم می کنند؟ رفتار خودشان را اصلاح کنند خیلی چیزها درست میشود. شروع همه گرانی ها از تاکسی رانی شروع میشه.
آقا همچینم اینا بیچاره نیستنا....کافیه یه روز که تاکسی کمه یا بارونیه به پستشون بخوری تا متوجه شی...
دم اسنپ گرم که باعث شد بعضی بچاپ بجاپ راننده تاکسی هارو بساتشونو جمع کنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار