بازدید 2411
باهنر:

مجلس نمی‌تواند ناظر خوبی برای انتخابات شورای شهر باشد

کد خبر: ۶۸۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 26 April 2017
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مجلس نمی‌تواند ناظر خوبی برای انتخابات شورای شهر باشد و ساختار مجلس برای این نظارت ساخته نشده است.

به گزارش  تسنیم، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست سالانه اتحادیه جامعه اسلامی با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا به دلایل عدم نظارت شورای نگهبان به این‌انتخابات اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان اعلام کرد بر اساس تفسیر قانون نمی‌تواند بر این انتخابات نظارت داشته باشد و دیگر  اینکه ساختار این شورا امکان نظارت بر انتخاباتی به این گستردگی را ندارد.

وی با بیان اینکه در آن زمان مجلس در یک تصمیم‌گیری عجولانه و شتابزده نظارت بر این انتخابات را قبول کرد گفت: مجلس نمی‌تواند ناظر خوبی برای انتخابات شورای شهر باشد و این ربطی به این ندارد اکثریت مجلس با چه جناحی است بلکه ساختار مجلس برای این نظارت ساخته نشده است.

وی درباره انتخابات ریاست جمهوری و حضور شش کاندیدای نهایی گفت: قرار این است جبهه مردمی نیروهای انقلاب، بحث نیروهای انقلاب اسلامی را اداره کند. شاید اشکالاتی در کار جمنا باشد اما در مجموع خیلی امیدواریم این کار با مدیریت دوستان جلو برود و صبح انتخابات با یک کاندیدای واحد وارد صحنه شویم.

باهنر با اشاره به عملکرد دولت روحانی و نقاط قوت و ضعف آن اظهارداشت: برخی از عملکردهای اقتصادی این دولت مانند کاهش تورم اقدام خوبی بود و اینکه توانستند تورم را حدود سی واحد کاهش دهند خوب بود اما نباید هدف‌گذاری‌ها تا جایی پیش برود که تولید یخ بزند و رکود ایجاد شود.

وی درباره رشد اقتصادی نیز خاطرنشان کرد: اینکه رشد اقتصادی کشور از منهای 5 به 8 درصد رسیده است خوب است و ما نیز آن را تکذیب نمی‌کنیم اما اگر میزان نفت را از آن کم کنیم آیا همین رشد وجود خواهد داشت؟ لذا این رشد مستمر و مداوم‌نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان