بازدید 4144

استقلال خواهان این مدافع راست بجای رضاییان

کد خبر: ۶۸۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ 26 April 2017
ظاهرا علیرضا منصوریان به جای رامین رضاییان، خواهان دانیال ماهینی است.

به گزارش تابناک ورزشی، رامین رضاییان به خوبی می دانست جدایی اش از پرسپولیس شایعاتی را برایش به همراه خواهد داشت از جمله اینکه استقلالی خواهد شد.به همین خاطر او به محض جدایی از پرسپولیس خطاب به طرفداران این تیم اعلام کرد استقلالی ها نخواهد شد. با اینکه در ادامه قهرمانی اش به پرسپولیسی ها را پس گرفت و همبازیانش را آنفالو و بلاک کرد. 

رامین به خوبی می داند به اندازه کافی وارد حاشیه شده و به همین خاطر جایگاهش را در تیم ملی از دست داده است و از سویی به خوبی می داند اگر قرار به ادامه این روند باشد کی روش برای همیشه نام او را خط خواهد زد و چه بسیار بازیکنانی که در گذشته به همین خاطر از اردوی تیم ملی خط خورده اند در حالی که بازیکنان خوبی بودند. 

واقعیت این است رامین علاقه ای برای استقلالی شدن ندارد و پیامی هم نداده که استقلالی شود. استقلال هم برنامه ای برای جذب این بازیکن ندارد. پیش تر گفته می شد چون پرسپولیس به رامین رضایتنامه نمی دهد استقلال در پی جذب این بازیکن نخواهد بود اما اکنون این بازیکن رضایتنامه در درست دارد. با این وجود علیرضا منصوریان در روزهای اخیر درخواستی برای جذب رامین نداشته و شاید او می خواهد هارمونی تیم جوانش حفظ شود. 

واقعیت این است علیرضا منصوریان در پی جذب دانیال ماهینی مدافع استقلال خوزستان به جای رامین رضاییان است و حتی گفته می شود از سوی باشگاه استقلال صحبت هایی با این بازیکن انجام شده است. این بازیکن یک فصل دیگر با استقلال خوزستان قرارداد دارد اما قرارداد سال سومش مشروط و در صورت توافق طرفین اجرایی می شود.

با این حساب باید گفته پرونده رامین برای استقلالی ها بسته شده است. با اینکه می گویند او قلبا استقلالی است و از این دست از حرف ها. البته باید به این نکته هم اشاره کرد رامین از مدت ها پیش اعلام کرده به دنبال حضور در یک تیم اروپایی است. او این روزها سکوت اختیار کرده و تنها برای باقی ماندن در شرایط آرمانی در کمپ تیم  های ملی تمرین می کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر