بازدید 2652

مناظره تلویزیونی مستقل در حوزه فرهنگ برای نامزدهای انتخابات پیش‌بینی شود

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی فرهنگی است از جای خالی فرهنگ در مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کرد.
کد خبر: ۶۸۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 26 April 2017
علی مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از جای خالی فرهنگ در مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: بهتر بود؛ کلمه "فرهنگ" در محورهای این مناظرات نیز تصریح می‌شد چراکه بخشی مشکلات و معضلات جنبه فرهنگی دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صرف آوردن عنوان "اجتماعی" مناظرات را ناقص می‌کند، ادامه داد: اقدامات اجتماعی لزوما شامل موضوعات فرهنگی نمی‌شود لذا بهتر است عنوان "فرهنگی" نیز به محورهای مناظره اضافه می‌شود چراکه ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی ما فرهنگی است بنابراین پیشنهاد می‌شود این آیتم اضافه شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید مناظره تلویزیونی مستقل در حوزه فرهنگ برای نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری پیش‌بینی شود.

به گزارش خانه ملت؛ سه برنامه مناظره برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به صورت موضوعی در نظر گرفته شده که به ترتیب با محوریت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار