بازدید 2550
در فرابورس انجام شد؛

نقل و انتقال ۴۶۱ میلیون ورقه بهادار

بازارهای اول و دوم در فرابورس، میزبان نقل و انتقال افزون بر ۲۶۶ میلیون سهم به ارزش ۶۳۶ میلیارد ریال بود.
کد خبر: ۶۸۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳ 26 April 2017
بازارهای اول و دوم در فرابورس، میزبان نقل و انتقال افزون بر ۲۶۶ میلیون سهم به ارزش ۶۳۶ میلیارد ریال بود.

به گزارش مهر به نقل از فرابورس، این بازار معاملات روز دوشنبه را در حالی پشت سر گذاشت که پس از وقفه یک روزه آیفکس سبزپوش شد و در بازارها معامله ۴۶۱ میلیون ورقه بهادار به ارزش یک‌هزار و ۹۲۸ میلیارد ریال مشاهده شد.

در همین حال شاخص کل فرابورس با رشد ۱.۴ واحدی همراه شد تا به این ترتیب آیفکس در ارتفاع ۹۱۳ واحدی بایستد. عمده تاثیر مثبت بر آیفکس از جانب نماد «زاگرس» رقم خورد و نمادهای «دماوند»، «اپرداز» و «ذوب» سه نماد دیگری بودند که تا سطح ۰.۵ واحد تاثیر مثبت بر نماگر بازار فرابورس داشتند.

در جریان بازار همچنین نمادهای معاملاتی شرکت‌های سرمایه گذاری فنی و مهندسی مشانیر پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و نماد شرکت آتیه داده‌پرداز، پس از ارائه اطلاعات تکمیلی در خصوص پیش‌بینی با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی شدند.

در تابلو اوراق تسهیلات مسکن نیز شاهد نقل و انتقال ۷۰ هزار ورقه به ارزش ۵۰ میلیارد ریال بودیم که قیمت این اوراق در بازه ۵۲۵ تا ۷۱۷ هزار ریال دادوستد شد.

بازار اوراق با درآمد ثابت نیز معاملات روز جاری را با نقل و انتقال نزدیک یه یک میلیون ورقه به ارزش افزون بر ۹۳۶ میلیارد ریال پشت سر گذاشت. اوراق اجاره پارس سه ماهه بالاترین حجم و ارزش معاملات را در این بازار در اختیار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر