بازدید 4793
۲
گزارش بازی

توقف استقلال برابر الاهلی/ آبی های ایران یک مساوی تا صعود

استقلال هر چند برابر الاهلی امارات متوقف شد اما با همین یک امتیاز هم شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.
کد خبر: ۶۸۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵ 25 April 2017
روز دوم از هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه امشب سه شنبه با دیدار تیم های استقلال ایران و الاهلی امارات پیگیری شد که این بازی با تساوی یک به یک به پایان رسید. عبدالعزیز سنقور(۱۶) برای الاهلی امارات و کاوه رضایی(۵۸) برای استقلال گل زدند.

ترکیب استقلال:سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، رابسون جانواریو، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، لئوناردو پادوانی، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی و کاوه رضایی.

ترکیب الاهلی: ماجد ناصر، سالمین، عبدالعزیز هیکل، عبدالعزیز صنقور، ولید عباس، خمیس اسماعیل، حبیب الفردان، اسمعیل الحمادی، اورتون ریبیرو، احمد خلیل و دیوپ.

توقف استقلال برابر الاهلی/ آبی های ایران یک مساوی تا صعود

به گزارش تابناک ورزشی، الاهلی واستقلال با این تساوی هشت امتیازی شدند و بالاتر از التعاون عربستان و لوکوموتیو ازبکستان پنج امتیازی در رتبه‌های اول و دوم ایستادند تا عملاً صعودشان قطعی شود، اما برای اینکه صعود آنها قطعی شود باید منتظر بازی نهایی بمانند.

در این بازی که در ورزشگاه آزادی تهران و زیر بارش باران آغاز شد شاگردان منصوریان دقایق ابتدایی را با حملات پرتعداد خود اغاز کردند و تیم اماراتی فقط به فکر دفاع بود. 

این در حالی بود که برخلاف جریان بازی تیم الاهلی در دقیقه ۱۶ به گل برتری رسید. در این دقیقه یک لحظه غفلت مدافعان استقلال و اشتباه در جاگیری باعث شد توپ درون محوطه جریمه به عبدالعزیز سنقور برسد و او هم با ضربه ای دقیق توپ را از بین پاهای سیدمهدی رحمتی تبدیل به گل برتری تیمش کند. بعد از این گل استقلال حملات زیادی را روی دروازه خود پی ریزی کرد اما دفاع چند لایه الاهلی اجازه نداد تا آبی های تهران به گل تساوی دست پیدا کنند.

در نیمه دوم استقلال بازهم تیم برتر میدان بود و حملات زیادی را روی دروازه حریف اماراتی انجام داد اما تنها یک بار توانست توسط کاوه رضایی از این برتری استفاده کند و به یک امتیاز بسنده کرد.  علیرضا منصوریان با این تساوی شانس زیادی برای صعود خواهد داشت و به همین خاطر خوشحال است که بازنده بازی نبود. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تیم های ایرانی پول یامفت می گیرند بازی کردن هم بلد نیستن. آیا باید برای کسب تساوی در زمین خودشان خوشحال بود. استقلال و پرسپولیس و ذوب آهن دیگه گندش را درآوردند.
با سلام
روز سه شنبه بازی استقلال و الاهلی به عنوان یک مادری که پسرش برای دیدن بازی به استادیوم رفته بود تاسف خوردم پسر من و همه جوانان دیگر در باران شدید در استادیوم غیر استاندارد تهران باز را تماشا می کردند . به عنوان یک مادر از مسیولین سوال دارم آیا واقعا نمی شود برای تنها استادیوم تهران که در ان بازیهای ملی برگزار میشود یک سقف کاذب درست کنیم که در زمان بارندگی اینطور شاهد خیس شدن تماشاچیهایی که با عشق برای دیدن بازی می ایند نباشیم؟ یعنی وزارت ورزش ما هیچ بودجه ای برای این امر مهم ندارد؟ بعد از برگشت از بازی پسر من و شاید خیلی از جوانهای بازی دیروز به سرماخوردگی و تب شدید دچار شدند؟ آیا مسئولین خود حاضرند در این شرایط به دیدن بازی بروند؟این بازی ملی بود آیا نباید ما خودمان را به استانداردها نزدیک کنیم؟ به عنوان یک مادر دلم برای همه آن جوانان و همچنین برای کشورم خیلی سوخت. بیچاره جوانان ما که در این شرایط به دیدن بازی رفتند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر