بازدید 8340
۲

واقعیت ماجرای گروگانگیری در بیمارستان البرز

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز گروگانگیری در بیمارستان البرز به دلیل عدم پرداخت هزینه بیمارستان توسط بیمار را رد کرد.
کد خبر: ۶۸۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷ 25 April 2017
 معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز گروگانگیری در بیمارستان البرز به دلیل عدم پرداخت هزینه بیمارستان توسط بیمار را رد کرد.

به نقل از استانداری البرز، در پی انتشار فیلمی با عنوان گروگانگیری یک بیمار در بیمارستان البرز به علت عدم پرداخت هزینه بیمارستان فتح الله حقیقی، عصر سه شنبه با حضور سرزده در بیمارستان البرز، اظهار داشت: زمانی که در بیمارستان حاضر شدم بیمار مذکور در حال مرخصی و منتظر همراهش برای خروج از بیمارستان بود.

وی ادامه داد: بیمار از شیطنت همراهش به دلیل انتشار این فیلم عذرخواهی کرده و مدعی شد که هیچ گونه مشکلی برای ترخیص نداشته است.

حقیقی گفت: بیمار با دفترچه غیر، جراحی شده ولی علی رغم چنین تخلف بزرگی وی مورد مواخذه قرار نگرفته و از تمامی امکانات لازم نیز برخوردار شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود، افرادی با انتشار چنین تصاویری مردم را بازیچه اهداف خود قرار داده و به دنبال منافع شخصی هستند، بنابراین با توجه به اینکه مشغله و برنامه های بسیاری در این برهه از زمان دارم شخصا این موضوع را پیگیری کردم.

معاون استاندار البرز گفت: تنویر افکار عمومی به عنوان یک اصل مهم در کار است و برای تحقق این امر نباید از هیچ تلاشی کوتاهی کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
این که افراد شایعه سازی می کنن مشکل بزرگیه و باید ریشه کن بشه اما به این هم فکر کنیم که چه چیزی باعث شده چنین شایعاتی باورپذیر باشن ؟؟؟
آیا رفتارهای نسبتا مشابه باعث نشده که وقوع هر چیزی رو باور کنیم؟
استفاده از دفترچه غیر تا 6 ماه حبس و دوبرابر هزینه جریمه دارد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر