بازدید 4450

ترافیک نیمه‌سنگین ۶ محور و بارش باران در ۵ استان

پلیس راهور اعلام کرد: هم اکنون برای ۶محور، ترافیک نیمه سنگین و برای محورهای پنج استان کشور بارش باران گزارش شده است .
کد خبر: ۶۸۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴ 25 April 2017
پلیس راهور اعلام کرد: هم اکنون برای ۶محور، ترافیک نیمه سنگین و برای محورهای پنج استان کشور بارش باران گزارش شده است .

به گزارش خبرگزاری مهر، هم اکنون در استان‌های قزوین (اکثر محورها)، زنجان (محور زنجان - قزوین)، چهارمحال و بختیاری (محور لردگان - خوزستان)، مرکزی (محورهای ساوه - همدان و ساوه - بوئین زهرا) و مازندران (محورهای کندوان، رامسر و کناره) باران می‌بارد.

برای محور کندوان (محدوده هزارچم) مه گرفتگی همراه به کاهش دید و استان سمنان (اکثر محورها) وزش باد شدید گزارش شده است.

محورهای محور کرج - چالوس (از میدان امیرکبیر تا آدران)، کندوان (از دهانه شمالی تونل کندوان تا هزارچم)، فیروزکوه (محدوده کارسالار)، هراز (محدوده سه راهی چلاو تا تونل سپاه)، باند شمالی آزادراه تهران - کرج (محدوده شهرک خاتم تا پل فردیس) و باند شمالی آزادراه کرج - قزوین (محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری) دارای ترافیک نیمه سنگین است.

محورهای مسدود:

پلیس راهور نیروی انتظامی همچنین برای محور شمشک-دیزین در استان‌های تهران و البرز، محور پونل -خلخال در استان گیلان و-محور اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان به علت نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور شیراز-جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به علت نبود ایمنی کافی، محور استهبان-نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین و محور فرعی رودبار-کهنوج -قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغان رودخانه مسدود هستند.

در محور اشنویه-پیرانشهر در استان آذربایجان. غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل آزادراه قم به تهران از۲۹ فروردین تا ۲۰شهریور ۹۶ (محدوده عوارضی تا کیلومتر ۱۲/۵)روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هرهفته از ساعت ۰۸۰۰تا ۱۷۰۰و روزهای سه شنبه (از ساعت ۰۸۰۰تا ۱۲۰۰)به استثنای روزهای پنجشنبه، جمعه، تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

براساس این گزارش محور کرج - چالوس ازاول فروردین تا ۲۰پهریور ماه امسال (محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا ۷۵) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته (از ساعت ۰۸۰۰تا ۱۷۰۰) و روزهای چهارشنبه (از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۲۰۰)به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

بر اساس این گزارش به جزء محورهای مسدودی اعلام شده دراین گزارش، سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار