بازدید 2348

قولی که نامزدهای انتخابات باید به مردم و رهبری بدهند

کد خبر: ۶۸۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 25 April 2017
رهبرانقلاب گفتند: امروز با جمهوری اسلامی بیش از جاهای دیگر مبارزه می‌کنند چون اسلام در ایران بارزتر است و زمینه‌ی عمل به آن فراهم‌تر است.

به گزارش ایسنا، رهبرانقلاب صبح امروز در دیدار مسئولان نظام، تصریح کردند: بعد از تشکیل جمهوری اسلامی که یک رشحه‌ای از رشحات حکومت نبوی در آن به‌وجود آمد و همچنان ادامه دارد، دشمنان جوامع بشری شروع کردند با آن چیزی که مایه‌ی رشد جوامع بشری است مبارزه کنند، و آن «اسلام» است. چون اسلام می‌تواند جلوی ظلم علیه بشریت را بگیرد.

ایشان با بیان اینکه امروز سررشته‌ی این دشمنی‌ها به‌دست آمریکا و صهیونیست‌ها است، افزودند: امروز با جمهوری اسلامی بیش از جاهای دیگر مبارزه می‌کنند چون اسلام در ایران بارزتر است و زمینه‌ی عمل به آن فراهم‌تر است. با آن مخالفند چون جلوی مطامع آن‌ها را می‌گیرد.

رهبر انقلاب خطاب به نامزدهای انتخابات، گفتند: من به همه‌ی این آقایان نامزدهای انتخابات این را عرض می‌کنم و قبلاً هم عرض کردم که تصمیم بگیرند و به مردم هم بگویند و در تبلیغاتشان هم بگویند، قول هم بدهند که برای پیشرفت امور کشور، برای توسعه‌ی اقتصادی، برای بازکردن گره‌ها، نگاهشان به بیرون از این مرزها نخواهد بود، نگاه به خود ملت خواهد بود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی