بازدید 3811
۱
گزارش

ردپای یک «آقازاده» در ماجرای کاسبی مدارس فوتبال

یک جوان 25 ساله با کمک نام پدرش این اجازه را به خود داده که با دریافت هزینه هایی کلان ، خانواده ها را با وعده فرستادن فرزندان شان به آکادمی های معتبر فوتبال دنیا وسوسه کند
کد خبر: ۶۸۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 25 April 2017
در 14 سال اخیر مدارس فوتبال به بهترین مکان برای کاسبی افراد سودجو تبدیل شده است. بعد از گذشت این همه سال نه تنها مانعی در برابر خود نمی بینند که حالا فعالیت های سودجویانه خود را به شکل دیگری پیش می برند.

به گزارش تابناک ورزشی، روایت های وحشتناکی در این چند سال اخیر از مدارس فوتبال شنیدیم که سودجویی مالی تنها بخشی از این روایت هاست که می توان به آن اشاره کرد. معمولا مدارس فوتبال با وعده فرستادن بازیکنان مستعد به باشگاه های خوب فوتبال، آغاز به کار می کنند و در ازای دریافت شهریه هایی کلان از خانواده بازیکنان به آنها وعده های مختلفی می دهند. 

اما تا به حال موردی را سراغ نداشته ایم که از این مدارس فوتبال بازیکن بسیار مستعدی به فوتبال معرفی شود. در واقع کل کار بازیکنان در این مراکز قانونی و غیر قانونی دویدن های دسته جمعی و کارهای ساده ای است که از آنها بازیکن خوب نمی سازد. مربیان حاضر در این مدارس فوتبالی به ندرت مربیانی با تجربه و مدرک دار محسوب می شوند. در حالی که راه اندازی مدارس فوتبال رشدی قارچ گونه در سال های اخیر داشته و معمولا این مدارس از نام فوتبالیست های مختلفی هم استفاده می کنند به تازگی تبلیغ یک مدرسه فوتبال بسیار جلب توجه می کند.

ردپای یک «آقازاده» در ماجرای کاسبی مدارس فوتبال

این مدرسه فوتبال متعلق به یکی از چهره های سرشناس فوتبال ایران است که البته این مدرسه فوتبال را پسرش هدایت می کند.
پسر این چهره سرشناس فوتبالی به عنوان مربی این مدرسه فوتبال معرفی شده که می تواند با رایزنی هایی که انجام می دهد بازیکنان خوب این مرکز را به آکادمی باشگاه های معتبر فوتبال اروپا بفرستد! جالب است بدانید پسر این فوتبالیست سابق تیم ملی هنوز 25 ساله هم نشده است اما در رزومه خود فهرست بلند بالایی از تجارب مختلف در مربی گری تهیه کرده و برای جذب مشتریان بیشتر ، این سوابق را حتی در بنر مدرسه فوتبال پدرش هم درج می کند.

مسلما اگر در سال های گذشته نظارت شدیدی بر مدارس فوتبال وجود داشت، یک جوان 25 ساله با کمک نام پدرش این اجازه را به خود نمی داد که با دریافت هزینه هایی کلان ، خانواده ها را با وعده فرستادن فرزندان شان به آکادمی های معتبر فوتبال دنیا وسوسه کند.
پسر این فوتبالیست سرشناس و سابق تیم ملی خودش هرگز به بازیکن مطرحی در فوتبال ایران تبدیل نشد و حتی در لیگ های دسته پایین تر هم فرصت بازی پیدا نکرده است اما اکنون تخصص این را دارد تا استعدادهای پسران کم سن و سال را شناسایی کند و آنها را به اروپا بفرستد!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این چه روش اطلاع رسانیست؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار