بازدید 3163
گزارش

پرونده محرمانه از اتفاقات مشکوک و جادوگر یک تیم خاص به فدراسیون

در گزارش این باشگاه لیگ یکی به خالی کردن محتویات مایع چند بطری درون دروازه‌ در هر دو نیمه و حضور فردی مشکوک پشت دروازه آنها اشاره مستقیم شده است!
کد خبر: ۶۸۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 25 April 2017
ارکان قضایی فوتبال ایران با تحقیقات و برگزاری جلسات مختلف در ماه‌های اخیر توانسته‌اند جریان‌های اصلی مرتبط با بحث سحر و جادو را شناسایی کنند. 

به گزارش تابناک ورزشی، با پرونده های باز شده در آینده‌ای نه چندان دور با کمک مراجع قضایی رسیدگی به پرونده تخلفات افراد موسوم به جادوگر و فوتبالی‌هایی که به آنها مراجعه می‌کنند رسیدگی خواهد شد.

البته تحقیقات کمیته اخلاق درباره این پرونده هم‌چنان ادامه دارد. یک منبع موثق خبری به خبرنگار ورزشی میزان اطلاع داد که هفته گذشته هم مدیران یک باشگاه لیگ یکی،‌ به ارتباط عوامل یکی از تیم‌های شناخته شده لیگ دسته اول فوتبال ایران با سحر و جادو اعتراض کرده‌‌اند و با ارسال گزارشی از اتفاقات ورزشگاه  محل برگزاری مسابقه و برخی مستندات خواهان ورود بالاترین رکن قضایی فوتبال ایران به پرونده شده‌‌اند.

پرونده محرمانه از اتفاقات مشکوک و جادوگر یک تیم خاص به فدراسیون

گفته می‌شود در گزارش این باشگاه لیگ یکی به خالی کردن محتویات مایع چند بطری درون دروازه‌ در هر دو نیمه و حضور فردی مشکوک پشت دروازه آنها اشاره مستقیم شده است!
طبیعتا اهمیت این موضوع به قدری است که کمیته اخلاق فدراسیون به صورتی کاملا محرمانه مثل سایر گزارش‌ها به قضیه ورود خواهد کرد و باید دید در نهایت نتایج این پرونده جنجالی در فوتبال ایران چه خواهد بود.

گفتنی است در هفته‌های گذشته مربیان زیادی که در لیگ دسته یک فعالیت دارند نسبت به استفاده برخی تیم‌ها از جادوگر در مصاحبه‌ةای خود افشاگری‌هایی داشته‌اند!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان