بازدید 2466

رکورد گلزنی تاریخ ایتالیا دریک هفته شکسته شد

کد خبر: ۶۸۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 25 April 2017
پس از پنج گلی که در دیدار پسکارا و رم به ثمر رسید، رکورد تاریخ گلزنی سری آ ایتالیا در یک هفته شکسته شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیشب رم موفق شد با پیروزی 4-1 مقابل پسکارا، سه امتیاز دیگر به دست آورد اما نکته جالب این بود که با این 5 گل رکورد تاریخ گلزنی در سری آ ایتالیا در یک هفته شکسته شد. 

هفته ای که گذشته بازی های لیگ ایتالیا بسیار پرگل دنبال شدند. در دیدار فیورنتینا و اینتر 9 گل و در دیدار لاتزیو و پالرمو 8 گل به ثمر رسید و سایر بازی ها نیز پر گل بودند. پیش از این در سال 1992 در یک هفته 47 گل به ثمر رسیده بود و یک رکورد به حساب می آمد اما در این هفته با گل احمد بنالی از پسکارا رکورد گلزنی با 48 گل در هفته شکسته شد.

پیروزی 5-4 فیورنتینا در مقابل اینتر و پیروزی 6-2 لاتزیو در مقابل پالرمو پرگل ترین دیدارهای هفته جاری بود و این در حالیست که رم با نتیجه 4-1 در زمین پسکارا پیروز شد، یوونتوس با نتیجه 4-0 جنوا را شکست داد، دیدار دو تیم ساسولو و ناپولی با تساوی 2-2 خاتمه یافت و میلان با نتیجه 2-1 مغلوب امپولی شد.

در سایر دیدارها تورینو با نتیجه 3-1 در زمین کیه وو پیروز شد. اودینزه با نتیجه 2-1 کالیاری را از پیش رو برداشت. کروتونه نیز با نتیجه 2-1 در زمین سمپدوریا پیروز شد و آتالانتا نیز با نتیجه 3-2 بولونیا را مغلوب کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل