بازدید 2503

طارمی در دور برگشت طلسم شده

طارمی با به ثمر رساندن 3 گل همچنان بهترین گلزن تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود اما در دور برگشت رقابت ها شانس با او یار نبوده و نتوانسته گل هایش را افزایش دهد.
کد خبر: ۶۸۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 25 April 2017
مهدی طارمی بار دیگر در باز کردن دروازه الهلال ناکام ماند تا تنها یک تساوی عاید قرمزپوشان شود.​​​​​​​

به گزارش تابناک ورزشی، بهترین گلزن لیگ برتر فوتبال ایران در دومین بازی پیاپی در امر گلزنی ناکام ماند تا تعداد گل هایش در عدد 3 ثابت باقی بماند. طارمی در دیدار برابر الهلال چندین بار می توانست دروازه حریف عربستانی را باز کند اما بدشانسی و کم دقتی مانع این اتفاق شد. او به خصوص در نیمه دوم و در بهترین موقعیت مسابقه،  روی پاس فوق العاده امیری می توانست گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند اما دروازه بان الهلال با یک واکنش فوق العاده شماره 9 سرخپوشان را ناکام گذاشت.
 
طارمی با به ثمر رساندن 3 گل همچنان بهترین گلزن تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود اما در دور برگشت رقابت ها شانس با او یار نبوده و نتوانسته گل هایش را افزایش دهد. پس از اتفاقات دیدار برابر الریان و پنالتی که این بازیکن از دست داد ، دیدار برابر الهلال بهترین فرصت بود تا طارمی جبران مافات کرده و بتواند به صعود سرخ پوشان کمک کند که این امر محقق نشد تا طلسم دور برگشت همچنان گریبانگیر این بازیکن باشد.

 
با توجه به شکست تیم الریان شانس های تیم پرسپولیس برای صعود زنده باقی ماند و طارمی می تواند با درخشش در دیدار برابر الوحده بار دیگر هواداران تیمش را خوشحال نموده و خود را در جدول گلزنان آسیا نیز مطرح نماید. 
 
گفتنی است در روز اول دور پنجم لیگ قهرمانان آسیا بازیکنی نتوانست از گل شماره 4 عبور کند تا طارمی همچنان در رده دوم گلزنان ACL2017  حضور داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل