بازدید 2342
۱

امروز؛جشن صعوداستقلال‌های ایران درلیگ قهرمانان؟

کد خبر: ۶۸۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 25 April 2017
در هفتمین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال و استقلال خوزستان ایران با حریفانی از امارات و عربستان دیدار می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال و استقلال خوزستان ایران به ترتیب با الاهلی امارات و الفتح عربستان دیدار می‌کنند و در صورت پیروزی، صعودشان را به مرحله حذفی تقریبا قطعی می‌کنند.

استقلال ایران - الاهلی امارات؛ یک قدم تا صعود
استقلال ایران که در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا با قرعه آسانی روبه‌رو بود و توانست نتایج نسبتا خوبی هم کسب کند، این هفته در تهران به مصاف الاهلی امارات، صدرنشین گروه نخست بازی‌ها می‌رود. استقلال اگر در این بازی پیروز شود، ۱۰ امتیازی می‌شود و در صورتی که دیدار التعاون عربستان و لوکوموتیو ازبکستان برنده نداشته باشد، صعودش به مرحله حذفی قطعی می‌شود.

استقلال برای برتری برابر الاهلی نیاز به حضور هواداران خود دارد تا با بهره‌گیری از شور و هیجانی که آنها به سکو می‌دهند، از سد حریف قدرتمندش بگذرد. هرچند استقلال در لیگ برتر ایران نتوانست به قهرمانی برسد و فعلا، رده دوم جدول را هم به تراکتورسازی واگذار کرده است اما در لیگ قهرمانان آسیا جزو تیم‌هایی است که بخت زیادی برای حضور در مرحله حذفی دارند. با توجه به این که بازی پرسپولیس و الهلال این هفته در عمان برگزار می‌شود، دیدار استقلال و الاهلی امارات می‌تواند پرتماشاگرترین بازی هفته لقب بگیرد.

دیدار دو تیم ساعت ۲۰:۱۵ سه‌شنبه پنجم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و در دیگر دیدار این گروه، از ساعت ۱۶:۳۰ لوکوموتیو ازبکستان در تاشکند، میزبان التعاون عربستان است.

جدول گروه A

۱ - الاهلی امارات، ۷ امتیاز

۲ - استقلال ایران، ۷ امتیاز

۳ - التعاون عربستان، ۴ امتیاز

۴ - لوکوموتیو ازبکستان، ۴ امتیاز


الفتح عربستان - استقلال خوزستان ایران؛ ببر و صعود کن!
در گروه دوم رقابت‌ها هم سه‌شنبه پنجم اردیبهشت، استقلال خوزستان ایران با نماینده عربستان دیدار می‌کند. در بازی رفت، استقلال خوزستان با یک گل حریف خود را شکست داد و بعد از آن هم نتایج خوبی کسب کرد تا اکنون برای صعود به مرحله حذفی بازی‌ها تنها به یک برد برابر الفتح نیاز داشته باشد. با توجه به این که الفتح اکنون پنج امتیازی است و الجزیره امارات هم با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد، استقلال خوزستان ایران با پیروزی برابر الفتح، ۱۰ امتیازی می‌شود و صعودش به دور بعد را قطعی می‌کند.

قهرمان فصل قبل ایران که این فصل  اصلا هوادارانش را راضی نکرده است، با صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند روز خوبی را برای هوادارانش بسازد. خوزستانی‌های ایران، اکنون بیشترین بخت را بین تیم‌های ایرانی برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا دارند.

دیدار دو تیم ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و در دیگر دیدار گروه دوم، از ساعت ۲۰:۳۰، الجزیره امارات میزبان لخویا قطر است.

جدول گروه B

۱ - لخویا قطر، ۸ امتیاز

۲ - استقلال خوزستان ایران، ۷ امتیاز

۳ - الفتح عربستان، ۵ امتیاز

۴ - الجزیره امارات، یک امتیاز
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کجای قرعه شون آسان بوده پرسپولیسی.اینجا آسیاست نمیشه زدوبند کنید قهرمان شید.....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر