بازدید 3904

بررسی آخرین وضعیت هسته ای ایران و آژانس

معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه ایران از گفتگوها درباره آخرین وضعیت تاسیسات هسته ای ایران، نحوه بازرسی ها و نظارت آژانس خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰ 25 April 2017
 معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه ایران از گفتگوها درباره آخرین وضعیت تاسیسات هسته ای ایران، نحوه بازرسی ها و نظارت آژانس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه کشورمان که ریاست ستاد پیگیری اجرای برجام را برعهده دارد، درباره نتایج دیدارش با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: در این دیدار آخرین وضعیت تاسیسات هسته ای ایران، نحوه بازرسی ها و نیز نظارت آژانس بررسی شد.

سید عباس عراقچی که عصر امروز با یوکیا آمانو در مقر آژانس در وین دیدار کرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما گفت: همانطور که همه دنیا می داند و در گزارش های مکرر آژانس هم تاکید شده، ایران همواره بر تعهداتش پایبند بوده و برجام را بدقت اجرا کرده است که البته این در مورد طرف مقابل بطور کامل صادق نیست.

عراقچی همچنین خاطر نشان کرد، در خصوص تعهد و پایبندی ایران به برجام، همواره توسط آژانس مورد تایید واقع شده است. این نشان دهنده یک همکاری بسیار روان و خوب است که بین ما و آژانس وجود دارد. البته همواره مشکلاتی هست و موانعی ایجاد می شود که با کار کارشناسی رفع می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر