بازدید 13641

طوفان شدید تهران را در نوردید / تمرین استقلال تعطیل شد +ویدیو

احد وظیفه مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی درباره منشاء این باد گفت: این سامانه وزش باد از جنوب غرب کشور شکل گرفته و به سمت شمال شرق در حرکت است. سامانه وزش باد شدید که باعث ایجاد طوفان تندری در تهران شده است، بعد از گذر از قزوین و البرز به تهران رسیده است. این سامانه پایدار نیست و طی یکی دو ساعت آینده از تهران خارج می‌شود.
کد خبر: ۶۸۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵ 24 April 2017
یک طوفان شدید از دقایقی پیش تهران را در نوردید و منجر به ایجاد موج‌های گرد و غبار در معابر عمومی، دشواری رانندگی به خصوص در بزرگراه ها و وقوع خساراتی شد.
 
به گزارش «تابناک»؛ طوفانی شدید از دقایقی پیش پایتخت ایران را در نوردید و باعث شد علاوه بر کاهش دید افقی در بزرگراه‌ها خساراتی بر جای بماند. براساس اعلام هواشناسی تهران سرعت باد در پایتخت به 72 کیلومتر در ساعت رسید و جهت وزش باد از سمت غرب است. سازمان هواشناسی با هشدار به شهروندان تهرانی پیش بینی کرد این طوفان با بارش باران همراه باشد. نخستین تصاویر منتشر شده از این طوفان، حکایت از سقوط درخت بر روی خودروهای پارک شده، حکایت دارد.طوفان شدید تهران را در نوردید / تمرین استقلال تعطیل شد
 
هشدارهای هواشناسی در حالی است که سازمان هواشناسی کشور در پیش‌بینی امروز از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داده بود این سازمان اعلام کرده بود که با ورود این سامانه بارشی مناطق غرب، شمال غرب و دامنه‌های البرز اواخر وقت امروز دوشنبه و سه‌شنبه با بارشهای پراکنده باران، رگبار و وزش باد شدید مواجه می‌شوند.
 
شدت این طوفان به حدی بود که برخی امور در تهران متوقف شد و در همین راستا در حالی که کمتر از 15 دقیقه تا پایان تمرین استقلال باقی مانده بود طوفان شدید شهر تهران باعث شد تا تمرین آبی پوشان نیمه کاره باقی بماند.
 
بر اساس اعلام منابع خبری شدت طوفان به اندازه ای بود که تمامی تابلوهای کنار زمین چمن ورزشگاه کنده شد و خسارات جدی به تابلوهای تبلیغات شد همچنین این توفان باعث شد که طرح موزاییکی استقلال برای بازی روز سه شنبه از بین برود.

با شدت گرفتن این طوفان کادرفنی استقلال از بازیکنان خواست که سریعا خود را به رختکن برسانند. بازیکنان استقلال همچنان در رختکن آزادی حضور دارند و منتظر به پایان رسیدن توفان برای حضور در زمین چمن و یا ترک ورزشگاه هستند. 
 
احد وظیفه مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی درباره منشاء این باد گفت: این سامانه وزش باد از جنوب غرب کشور شکل گرفته و به سمت شمال شرق در حرکت است. سامانه وزش باد شدید که باعث ایجاد طوفان تندری در تهران شده است، بعد از گذر از قزوین و البرز به تهران رسیده است.
 
وظیفه با بیان اینکه این سامانه با طوفان‌های شمال غرب کشور تفاوت دارد،‌ تاکید کرد: این سامانه پایدار نیست و طی یکی دو ساعت آینده از تهران خارج می‌شود. سرعت وزش باد در فرودگاه مهرآباد دقایقی به 27 متر بر ثانیه نیز رسید.
 
تعداد بازدید : 803
تعداد بازدید : 19
 
این خبر تکمیل می‌شود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار