بازدید 2010

پیام تبریک روسای جمهور ونزوئلا و ارمنستان به بشار اسد

روسای جمهور ونزوئلا و ارمنستان با ارسال پیام‌های جداگانه به رئیس جمهوری سوریه سالروز استقلال این کشور را تبریک گفتند.
کد خبر: ۶۸۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ 24 April 2017
روسای جمهور ونزوئلا و ارمنستان با ارسال پیام‌های جداگانه به رئیس جمهوری سوریه سالروز استقلال این کشور را تبریک گفتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، در پیام تبریکی که بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه به مناسبت عید استقلال کشورش دریافت کرد، نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا به نیابت از دولت و مردم این کشور به رئیس جمهور و مردم سوریه تبریک گفت و افزود: سوریه ۷۱ سال پیش آزادیش را محقق کرد و صفحه پیروزی در جنگ علیه استعمارگری نیروهای غربی را در کشورش ثبت کرد. امروز امپراتوری استعمارگر جدید تلاش می‌کند سوریه را به عنوان کشوری آزاد و مستقل همچون پیش از بالغ بر هفت دهه پیش مجددا تقسیم کند.مردم شجاع سوریه در درگیری وحشیانه‌ای علیه غرب و گرایش‌های جنگ طلبانه و وحشیانه آن وارد شده‌اند.

رئیس جمهوری ونزوئلا در پیام خود به سوریه به عنوان کشور عضو جنبش عدم تعهد، بر دوستی و همبستگی کشورش با سوریه در این سالگرد تاریخی بسیار مهم که رنگ ضد امپریالیستی و ملی را برای مردمش تقویت می‌کند  تاکید کرد.

از سوی دیگر، سرژ سرکیسیان، رئیس جمهوری ارمنستان ضمن تبریک به رئیس جمهور و مردم سوریه به مناسبت روز استقلال ابراز اطمینان کرد، همکاری ارمنستان و سوریه که مبتنی بر دوستی است در آینده با توسعه و پیشرفت به نفع دو کشور و ملت ادامه خواهد یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار