بازدید 2911

رقیب جدی روحانی از نگاه تحلیلگر المانیتور

کد خبر: ۶۸۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 24 April 2017
گزارش المانیتور از تنها «کاندیدایی» که تهدیدی برای حسن روحانی است

نزدیکان روحانی معتقدند مخالفان اصولگرای رئیس جمهور به خوبی می دانند که ماه های پیش رو وضعیت اقتصادی کشور بهتر خواهد شد.
 المانیتور در گزارشی به  بررسی فضای انتخابات ریاست جمهوری ایران پرداخته و در این باره می نویسد:

حسن روحانی به دنبال یک دوره ریاست جمهوری دیگر است و انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت در ایران، به نوعی برای روحانی و دولتش رای اعتماد مجدد به شمار می آید.

به نظر نمی رسد مشاوران روحانی تردیدی درباره انتخاب مجدد وی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو داشته باشند چرا که معتقدند هرکاری که می توانست برای بهبود شرایط کشور نسبت به 4 سال پیش انجام داده است.

یک منبع سیاسی آگاه نزدیک به دولت روحانی که خواست نامش فاش نشود به المانیتور در این باره می گوید: درست است که همه وعده های حسن روحانی به دلایل مختلف عملی نشدند اما اکنون مهم است که دستاوردهایی که در این سال های سخت کسب شده است را به مردم نشان داد.

وی افزود: تنها یک سال و چند ماه از اجرای برجام می گذرد، هرچیزی به زمان نیاز دارد اما مردم می توانند تفاوت ها را ببینند، ما امروز نفت بیشتری صادر می کنیم و سرمایه گذاری های بیشتری در اختیار داریم و ماه های پیش رو دستاوردهای بیشتری برای کشور و مردم به همراه خواهد داشت.

نزدیکان روحانی معتقدند مخالفان اصولگرای رئیس جمهور به خوبی می دانند که ماه های پیش رو وضعیت اقتصادی کشور بهتر خواهد شد.

این منبع اگاه همچنین گفت: آنها می خواهند دستاوردهای این دولت را بدزدند، آنها به دولت و رئیس جمهور حمله می کنند و همه چیز را تخریب می کنند اما با چه چیزی؟ با ابزار و موفقیت های این دولت؟ آنها حتی برنامه مشخصی برای تغییر نیز ندارند.
از ابتدای انقلاب اسلامی سال 1979 این برای دوازدهمین بار است که انتخابات ریاست جمهوری در ایران برگزار می شود و سی و ششمین انتخاباتی که در این کشور برگزار خواهد شد.
تنها دو نامزد دیگر در این رقابت ها حضور دارند که احتمالا قادر به شکست روحانی در این انتخابات هستند: ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و محمدباقر قالیباف شهردار تهران. از میان این دو نفر، به نظر می رسد رئیسی کسی است که می تواند تهدید جدی برای روحانی به شمار آید.
یک فعال اصولگرا در این باره به المانیتور می گوید: رئیسی به دنبال تغییر در ایران نامزد شده است. وی عنوان کرده است که وابستگی به هیچ حزب و گروهی ندارد. وی در این انتخابات شرکت کرده است تا پس از سال ها سوء مدیریت و فساد برای هموطنان خود رفاه فراهم کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار