بازدید 5736

باپرسپولیس به رویای کودکی ام رسیدم

از قهرمانى پرسپولیس بسیار خوشحالم و به ارزویم رسیدم. واقعا این رویای کودکی ام بود که با پرسپولیس قهرمان شوم و بتوانم چننی موفقیتی کسب کنم.
کد خبر: ۶۸۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۵ 24 April 2017
هافبک جوان پرسپولیس گفت:قهرمانی با پرسپولیس براى من از هر چیزی مهمتر است.
 
به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی،حمیدرضا طاهرخانی در رابطه با قهرمانی با پرسپولیس اظهار داشت: از قهرمانى پرسپولیس بسیار خوشحالم و به ارزویم رسیدم. واقعا این رویای کودکی ام بود که با پرسپولیس قهرمان شوم و بتوانم چننی موفقیتی کسب کنم.  
 
وی افزود: جا دارد از طاهرى به خاطر زحماتش تشکر کنم و همچنین شخص برانکو که به من اعتماد کرد و من را به تیم بزرگسالان آورد. شاید هر مربی این کار را نکند که به یک جوان در سن من بازی بدهد اما برانکو این ریسک را کرد و به نظرم نتیجه اش را هم گرفت.  
 
هافبک جوان پرسپولیس همچنین درباره بازی با الهلال تصریح کرد: یک بازی بسیار سخت پیش رو داریم. همه می دانند که اهمیت این بازی برای ما چقدر است. به نوعی یک فینال است و باید حتما در آن برنده شویم.
 
طاهرخانی در پایان درباره دعوت نشدنش به تیم ملی جوانان برای جام جهانی گفت: براى تیم ملى جوانان ارزوى موفقیت می کنم ولى من هدفم قهرمانى پرسپولیس بود که به آن دست یافتم. در واقع قهرمانی با پرسپولیس براى من از هر چیزی مهمتر است.
باپرسپولیس به رویای کودکی ام رسیدم 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر