بازدید 3471

آغاز پیش فروش خودروی پرنده یک میلیون پوندی

پس از رونمایی از اولین خودروی پرنده تجاری جهان در نمایشگاه Top Marques موناکو پیش فروش عمومی آن نیز به قیمت یک میلیون پوند آغاز شده است.
کد خبر: ۶۸۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲ 23 April 2017
پس از رونمایی از اولین خودروی پرنده تجاری جهان در نمایشگاه Top Marques موناکو پیش فروش عمومی آن نیز به قیمت یک میلیون پوند آغاز شده است.

به گزارش فارس به نقل از آی بی تایمز، این خودرو که خودروی پرنده نامگذاری شده توسط یک شرکت در اسلوواکی به نام AeroMobil تولید شده و شبیه به خودروهای عادی با بال‌هایی در بخش انتهایی است.

تبدیل این محصول از یک خودروی عادی به یک خودروی پرنده حدود سه دقیقه زمان می برد  و با استفاده از آن می توان 700 کیلومتر در روی زمین و 750 کیلومتر در آسمان پرواز کرد.

نکته جالب اینکه تنها قرار است 500 دستگاه از این خودرو تولید شود و تحویل آن به خریداران هم زودتر از سال 2020 رخ نخواهد داد. قرار است 25 دستگاه سفارش اول این خودروی پرنده دارای امکانات اضافی و منحصر به فردی باشد که هنوز اعلام نشده است.

این خودروی پرنده مجهز به یک موتور بنزینی چهار سیلندر توربوشارژ دو لیتری و همین طور یک موتور الکتریکی است و حداکثر سرعت آن به 177 کیلومتر در روی زمین و 360 کیلومتر در روی هوا می رسد.

مدیران شرکت سازنده تولید ماشین های پرنده را تحولی مهم در زمینه مسافرت های هوایی دانسته اند و از تحقق این رویا اظهار خرسندی کرده اند.

برای حفظ امنیت سرنشینان، خودروی یاد شده به چتر نجات هم مجهز شده تا در صورت نقص فنی یا به پایان رسیدن سوخت مسافران بتوانند جان خود را نجات دهند. در این وسیله نقلیه کیسه های هوا هم وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار