بازدید 28337
ال کلاسیکو تماشایی و پرگل؛ لالیگا را دوباره جذاب کرد

رئال مادرید2 - بارسلونا3/ شلیک ویران کننده مسی به قلب رئال10نفره/ پنالتی سوخته رئال و کارت قرمز نادیده کاسمیرو+جدول

بارسلونا در بدترین روزهای فصلش موفق شد رکورد بی شکستی رئال مادرید اوج گرفته و صدرنشین را در سانتیاگو برنابئو بشکند و با درخشش دوباره مسی در ثانیه های پایانی به پیروزی برسد تا لیگ اسپانیا در هفته های آخر باز هم جذاب شود.​​​​​​​ کهکشانی ها البته 20 دقیقه پایانی ال کلاسیکو را با اخراج کاپیتان راموس ، ده نفره دنبال کردند و گل مساوی را هم زدند. بازی پنج گل داشت با اینحال گلرهای دو تیم 18 فرصت قطعی گل را مهار کردند.
کد خبر: ۶۸۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱ 23 April 2017
حساس ترین دیدار اروپا و شاید فوتبال دنیا از ساعت 23:15 به وقت تهران بین رئال مادرید و بارسلونا در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار شد و در پایان با شکست میزبان 10 نفره ، قهرمان لیگ اسپانیا را به روزهای پایانی کشاند. با این نتیجه ،بارسلونای 75 امتیازی با یک بازی بیشتر و امتیاز برابر، صدرنشینی را از رئال مادرید گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، حساس‌ترین بازی فصل جاری لیگ اسپانیا (لالیگا) با برتری 3 بر 2 بارسلونا در خانه رئال مادرید به به پایان رسید. در آخرین بازی هفته سی و سوم ، ابتدا رئال مادرید با گل کاسیمیرو در دقیقه 29 پیش افتاد اما مسی، بهترین گلزن تاریخ ال‌کلاسیکو در دقیقه 33 بازی را به تساوی کشاند و نیمه اول با تساوی یک بریک خاتمه یافت. در نیمه دوم دو گل از راکیتیچ و مسی ، رئال را از پای درآورد.

کهکشانی ها که با یک بازی کمتر و 3 امتیاز بیشتر، در صدر جدول لالیگا قرار داشتند و پیروزی در این دیدار به منزله افزایش فراوان شانس قهرمانی آنها بعد از 5 سال در اسپانیا بود، به رغم به تساوی کشاندن بازی با یک یار کمتر؛ در ثانیه های آخر اسیر ضربه استادانه مسی شدند تا پس از 15 ماه در استادیوم خانگی شکست را پذیرا شوند. رئال زیدان هنوز یک بازی نسبت به حریف قدیمی کمتر انجام داده و شانس پس گرفتن صدر را دارد.

بارسا که بعد از حذف تلخ اما سزاوارانه برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان شرایط خوبی نداشت، اگر با 3 امتیاز از پایتخت به خانه باز نمی گشت، عملا شانسی برای فتح لیگ نداشت. برای رئال مادرید په په به دلیل مصدومیت و رافائل واران به دلیل نداشتن آمادگی کامل غایب بودند و برای بارسلونا هم به جز نیمار برزیلی، جرمی متیو، رافینیا و ویدال به دلیل مصدومیت غایب بودند.

گزارش زنده/دقیقه 19/ رئال مادرید 0 - بارسلونا 0/ بارسا بدون نیمار و رئال با بیل

ترکیب رئال مادرید – بارسلونا؛
 
رئال مادرید: ناواس، ناچو، راموس، کارواخال، مارسلو، کاسمیرو(70-کواچیچ)، کروس، مودریچ، بیل(40-آسنسیو)، بنزما(80- خامس)، رونالدو
 
بارسلونا: تراشتگن، پیکه، اومتیتی، آلبا، روبرتو، بوسکتس، اینیستا، راکیتیچ، آلکاسر(70-آندره گومز)، مسی، سوارز

بارسلونا و رئال مادرید مجموعا 265 بار ال کلاسیکو را برگزار کرده اند. از این تعداد، آن ها 232 بار در بازی های رسمی مقابل هم قرار گرفته اند که 173 تای آن در لالیگا بوده است. در 232 بازی رسمی دو تیم سهم بارسلونا 90 و سهم رئال مادرید 93 پیروزی بوده است و این در حالی است که از 173 بازی لالیگا، بارسلونا 68 بار برده و رئال نیز 72 بار موفق به شکست رقیبش شده است. بارسا 10 بازی از 12 بازی آخر خود در لیگ را برده است. رئال مادرید در 25 بازی اخیر خانگی خود در لالیگا شکست ناپذیر بوده است. در 9 بازی از 10 بازی آخر مادریدی ها در لالیگا حداقل 2/5 گل رد و بدل شده است. بارسا در 10 بازی از 12 بازی آخر خود در لیگ حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.


رئال مادرید 2 - بارسلونا 3 (دقیقه 2+90): سرجی روبرتو به تنهایی از پشت محوطه زمین خودی استارت انفرادی و یک نفره زد و توپ را پشت هجده قدم به گومز رساند که او هم به آلبا پاس داد تا این بازیکن با پاس کات بک توپ را به مسی برساند و ستاره بارسا با ضربه بغل پای دقیقه به گوشه دروازه در آخرین ثانیه دروازه رئال را باز کند.


دقیقه 86: خامس می توانست با پاس رونالدو گل دوم خودش و پیروزی رئال را بزند اما ترشتگن باز هم با هوشیاری ناجی بارسا شد.

دقیقه 85/ گل برای رئال : نفوذ مارسلو از چپ و سانتر کوتاه وی را در تیر اول خامس با بغل پا به گل تساوی رئال 10 نفره بدل کرد.

دقیقه 80: پیکه از فاصله دومتری نتوانست دروازه ناواس را باز کند و توپ را به سینه گلر رئال کوبید تا میزبان 10نفره گل سوم را نخورد.

دقیقه 77: مسی در زمین خودی صاحب توپ شد و استارت زد اما تکل جلوی راموس روی پای لئو با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد که بحث برانگیز بود.

دقیقه 73/گل برای بارسا: راکیتیچ پس از چندین موقعیت از دست رفته دو تیم، با شوتی فنی و زاویه دار تور دروازه میزبان را به لرزه درآورد تا بارسا به ادامه فصل امیدوار شود.

دقیقه 72: آسنسیو بار دیگر از جناح راست راه افتاد اما شوت او به زاویه موافق در دو ضرب توسط ترشتگن آماده مهار شد.

دقیقه 68: شوت محکم سوارز از فاصله نزدیک را ناواس به زیبایی به کرنر فرستاد.

دقیقه 67: ضد حمله سریع رئال و جاماندن مدافعان بارسا با پاس عمقی بنزما به آسنسیو ، این مهاجم جوان را در موقعیت تک به تک به دروازه بارسا قرار داد اما وی پاس عرضی به رونالدو داد تا کریس با ضربه بسیار بد، دروازه خالی را به بیرون بزند.

دقیقه 59: ناواس ضربه سر عالی پیکه روی ارسال کرنر را از گوشه دروازه بیرون کشید تا ناجی رئال باشد.

دقیقه 55: پاکو آلکاسر که بجای نیمار محروم در ترکیب بارسا قرار گرفته بود در مصاف تک به تک نتوانست دروازه ناواس را باز کند و گلر رئال در حالت نشسته با پا نیش پای او را دفع کرد.

دقیقه 53: ارسال تیز آسنسیو در شش قدم با ضربه سر بنزما می رفت تا وارد دروازه بارسا شود اما ترشتگن با پا توپ را بشکل معجزه واری بیرون کشید.

دقیقه 48: شوت سنگین کروس از پشت محوطه را ترشتگن از گوشه دروازه بیرون کشید و به کرنر فرستاد.

دقیقه 46: فرار کارواخال و ارسال زمینی عرضی او را پیکه در شرایطی خطرناک به کرنر زد.

دقیقه 3+45: کرنر بلند و مواج راکیتیچ به تیرک دوم دروازه رئال را مسی در شرایط خوبی از مقابل دروازه خالی رئال به بیرون زد. ناواس معتقد بود که توسط سوارز شارژ شده است.

دقیقه 41: پاس مسی برگشت داده شد که ستاره آرژانتینی دوباره خودش صاحب توپ شد اما برخلاف صحنه گل این بار ضربه فنی او به پای کارواخال برخورد کرد و با فاصله کم به بیرون رفت.

دقیقه 39: گرت بیل بخاطر تکرار مصدومیت جای خود را به مارکو آسنسیو داد. 

دقیقه36: شوت سرکش مودریچ از پشت محوطه جریمه را ترشتگن با شیرجه عالی دفع کرد.

دقیقه 33/گل برای بارسا: لئو مسی که در زمین آرام به نظر می رسید با یک پای و فرار انفجاری به عمق دفاع رئال در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با دریبل کارواخال در مصاف تک به تک با گلر رئال، بازی را مساوی کرد تا گل شماره 30 خودش به رئال را به ثمر برساند.

رئال مادرید-بارسلونا-گل مسی به رئال مادرید

دقیقه 29/گل برای رئال: ارسال بلند به تیر دوم دروازه بارسا را راموس با ضربه پا به تیر دروازه میهمان کوبید و در برگشت کاسمیرو دروازه خالی و بدون مدافع بارسلونا را باز کرد.

کاسمیرو

دقیقه22: رونالدو در جناح چپ صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن پیکه شوت محکمی سمت چارچوب زد که ترشتگن به زیبایی و با ساعد به زمین برگرداند تا ناجی بارسا باشد.

دقیقه 22: برخورد آرنج مارسلو به صورت مسی باعث خونریزی شدید دهان مسی و خروج او از زمین برای مدت یک دقیقه شد.

دقیقه 11: حرکت تیمی سریع بارسلونا را آلکاسر با پاس زمینی به پشت محوطه جریمه فرستاد که شوت سوارز با فاصله کمی از کنار تیرک عمودی دروازه رئال تبدیل به اوت شد.

دقیقه 6: رونالدو با سرعت بالای خود از جناح راست زمین نفوذ کرد اما سر توپ او در مواجهه با پیکه و شوت پای چپ او را تراشگن در آغوش گرفت.
 
دقیقه 2: پاس بلند راموس به سمت راست زمین را بنزما سر ضرب به محوطه جریمه فرستاد که بلافاصله بعد از ضربه به توپ رونالدو، اومتیتی به آرامی پای او را زد و در حالی که رئالی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، هرناندز داور مسابقه چنین اعتقادی نداشت.

رئال مادرید 2 - بارسلونا 3/ شلیک ویران کننده مسی به قلب رئال 10نفره/ پنالتی سوخته رئال و کارت قرمز نادیده کاسمیرو
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
داوری افتضاح بود مخصوصا اخراج راموس.
افسانه بارسا تکرار ناپذیره
کینگ مسی. دنیا نظیرش رو نخواهد دید
چه فایده بازی بعد رو بارسا میبازه مثل اغلب بردهای که این فصل جلوی تیم‌های بزرگ بدست آورد همیشه نمیشه با مسی پیروز شد یه نگا به بازی یونتوس بندازید
بارسا قهرمان نیست ..زیدان قهرمانه
خیلی عالی بود مسی رئال رو ویران کرد. دمش گرم
ازجدایی طلبان متنفرم لذا بارسلونارا دوست ندارم به هروسیله ای متوسل میشوند برای مبارزه سیاسی با مادرید مانند شوروی که ورزش اجباری برایش شده بود وسیله تبلیغ
رونالدو تو زمین بود!!!!چرا زیدان از رونالدو استفاده نکرد!!! البته شاید هم تو زمین بود ...قیاس مسی با رونالدو واقعا قیاس مع الفارقه
روندالدو کم و بیش تو بازی نبود ... در حالیکه مسی هم خیلی موثر بود و 2 تا گل هم زد...
باخت حق رئال نبود.
دیشب مسابقه فوتبال نبود کلاس ودرس اخلاق مسی بزرگ برای همه دنیا بود... دهان خون فشان او دلیلی بر فحاشی به بازیکن تیم مقابل و احیانا اعتراض به داور نشد ... دستمالی به دست و دندان بازی را پی گرفت وتلافی همه چیز را با ضربه توپ به داخل دروازه رقیب در اورد ودنیای فوتبال را به شگفتی وادار کرد. .. زنده باد اخلاق مسی......
اخراج رآموس کاملا درست بود
فارغ از شدت خطا! به طور قطع مسی تک به تک میشد با دروازه بان
باید تصاویر را از زاویه درستش دید نه مثل گزارشگر بازی فقط همون جا را دید!
زنده باد مسی
کلاس بازی بارسلونا خیلی بالاتر از رئاله
کدوم پنالتی سوخته رئال؟ رونالدو خودشو زمین انداخت

مارسلو و کاسیمیرو هم باید اخراج می شدند
فقط رونالدو قهرمان است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر