بازدید 7224
۱

محسن مسلمان و ردپای جادوگر

کد خبر: ۶۸۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ 23 April 2017
پنالتی چیپ علی کریمی به دروازه الهلال عربستان، هنوز هم یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین خاطره‌های آسیایی هواداران پرسپولیس است.
 
به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی،سوپراستار شماره هشت قرمزها در زمین حریف با نهایت خونسردی، پنالتی‌اش را با یک ضربه چیپ از خط دروازه الهلال عبور داد. پرسپولیس در آن جدال  برنده نشد اما غرور این پنالتی، دستکمی از پیروز شدن در این مسابقه نداشت. این اولین بار نبود که جادوگر، دروازه تیم آبی‌پوش عربستانی را باز می‌کند. او در جریان برد خاطره‌انگیز 3-1 برابر این تیم در سال 79، با یک فرار تماشایی  و یک ضربه دقیق، دروازه الهلال را باز کرد.
 
حامد کاویانپور و علی انصاریان نیز گلزنان دیگر سرخپوشان در آن مسابقه بودند. کریمی با 2 گل، بهترین گلزن پرسپولیس به الهلال است و قبل و بعد از او، هیچ بازیکنی موفق نشده با لباس سرخپوشان بیشتر از یک بار دروازه الهلال را باز کند. در بین بازیکنان فعلی تیم برانکو، محسن مسلمان تنها مهره‌ای به شمار مي‌رود كه سابقه گلزني به الهلال را در پرونده دارد. محسن در بازي رفت، با يك شوت ديدني گلر حريف را مات كرد.
 
در غياب سروش، او دوباره به پست اصلي‌اش بازمي‌گردد تا يكي از نفرات کلیدی پرسپولیس در سخت‌ترین بازی باقی‌مانده از این فصل باشد. در پایان یک فصل درخشان، محسن در مسقط به دنبال برابر کردن گل‌هایش به الهلال با علی کریمی خواهد بود. مهندس میانه میدان سرخ‌ها، در لیگ شانزدهم هرگز برای پرسپولیس گلزنی نکرده اما شاید داستان مسلمان در آسیا، کمی متفاوت باشد. پرسپولیس در این مسابقه هم به قدرت خارق‌العاده سازندگی و هم به شوت‌های از راه دور این بازیکن نیاز خواهد داشت.
محسن مسلمان و ردپای جادوگر 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شتر در خواب بیند پنبه دانه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل