بازدید 12316

دستگیری معتاد مسلح در تبریز

کد خبر: ۶۸۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 23 April 2017
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش مسلح در میدان بهشتی تبریز خبر داد که اقدام به عربده و قمه کشی کرده بود و گفت: اخبار منتشر شده مبنی بر سرقت وی از بانکی در این منطقه نادرست است.
 
به گزارش ابتکار، سرهنگ علی اسمعیل پور جمعه شب به خبرنگاران گفت: فرد دستگیر شده معتاد است و با در دست داشتن قمه و عربده کشی اقدام به سلب آرامش و آسایش شهروندان کرده بود؛ وی پس از حضور گشت پلیس نیز مقاومت کرد و قصد حمله به پلیس را داشت، اما زمانی که پلیس متوجه مسلح بودن وی شد با تیراندازی هوائی و هشدار مامورین، او را دستگیر کرد. وی افزود: درتفتیش بدنی اولیه از این فرد معتاد عربده کش یک قبضه اسلحه کمری وسلاح سرد نیز کشف شد.
 
سرهنگ اسمعیل پور افزود: موضوع سرقت از بانک قوامین میدان بهشتی توسط این فرد صحت ندارد، زیرا همه می دانند روزهای جمعه همه بانک ها تعطیل است، لیکن برخی از رسانه ها امنیت حاکم بر استان به مذاق شان خوش نمی آید و به نوعی به ناامنی دامن می زنند.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در تمام ایام و ساعات شبانه روز آماده ی برخورد با کسانی است که بخواهند آرامش وامنیت مردم درشهر ها را به هم بزنند، گفت: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده ی قضائی تحویل مقام قضائی شد. عصر روز شنبه بعضی از رسانه های محلی تبریز از دستگیری سارق یکی از بانک های مستقر در میدان شهید بهشتی این شهر خبر دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل