بازدید 6370
۱

تخم‌مرغ ارزان شد

کد خبر: ۶۸۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 23 April 2017
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران از کاهش چشمگیر قیمت تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: هرکیلوگرم تخم مرغ نسبت به یک ماه قبل ۲۰۰۰ تومان ارزان شده است.

به گزارش مهر، ناصر نبی پور کاهش چشمگیر قیمت تخم مرغ در بازار خبر داد و اظهارداشت: قیمت هرکیلوگرم تخم مرغ نسبت به یک ماه قبل حدود ۲۰۰۰ تومان کاهش یافته و در حال حاضر میانگین قیمت هرکیلوگرم از این محصول درب مرغداری ۳۱۰۰ تومان است.

وی درباره دلایل کاهش قیمت این کالا عنوان کرد: معمولا با گرم شدن هوا، مصرف تخم مرغ هم کم می‌شود، از طرفی طی این مدت تعطیلات زیاد بوده که این مساله نیز باعث کاهش مصرف تخم مرغ می‌شود.

نبی پور اضافه کرد: همچنین به دلیل شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و معدوم شدن بخشی از جمعیت مرغ تخم گذار، تولیدکنندگان مجبور شدند مرغ‌های پیر را حذف نکنند تا مشکلی برای تولید بوجود نیاید و هم اکنون بین ۱۴ تا ۱ میلیون مرغ پیر در بازار وجود دارد که آنان نیز یکی از دلایل کاهش قیمت تخم مرغ محسوب می‌شوند.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان نیز قیمت تخم مرغ در همین حدود باقی خواهد ماند و تغییر چندانی نمی‌کند، افزود: صادرات مرغ و تخم مرغ همچنان متوقف است و اتفاق تازه‌ای در این زمینه رخ نداده ضمن اینکه در حدود ۱۸ روز اخیر موردی از آلودگی به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان گزارش نشده است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
به خاطر اینکه کسی توی این گرما تخم مرغ نمیخوره اون موقع که باید ارزون بشه نمیشه الان چون نمیشه احتکارش کرد ارزون میشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر