بازدید 3053

قراردادفدراسیون والیبال بااسپانسرجدیدنهایی شده است؟

شنیده می‌شود که هنوز قراردادی بین اسپانسر جدید و فدراسیون والیبال به صورت رسمی بسته نشده و ۲ طرف همچنان مشغول رایزنی هستند.
کد خبر: ۶۸۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 23 April 2017
شنیده می‌شود که هنوز قراردادی بین اسپانسر جدید و فدراسیون والیبال به صورت رسمی بسته نشده و ۲ طرف همچنان مشغول رایزنی هستند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، جشن قهرمانی لیگ‌های برتر مردان و زنان و دسته یک مردان و مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی شب گذشته در سالن هگمتانه هتل المپیک تهران برگزار شد. در این مراسم،  محمدرضا داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال و معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش به همراه کاپیتان تیم ملی والیبال از پیراهن تیم‌های ملی رونمایی کردند.
 
فدراسیون والیبال طبق روال سال‌های گذشته و پس از همکاری موفقی که با 2 بانک خصوصی کشور داشت برای 3 سال منتهی به المپیک 2020 توکیو نیز به سراغ یک بانک دیگر رفت و همانطور که روز چهارم فروردین خبر آن را اعلام کرده بود با حمایت مالی این اسپانسر جدید به المپیک 2020 پرواز خواهد کرد.
قراردادفدراسیون والیبال بااسپانسرجدیدنهایی شده است؟ 
مراسم شب گذشته هتل المپیک در حالی اتفاق افتاد که به جز نام بانک مذکور که روی پیراهن تیم ملی ثبت شده بود، جای دیگری از اسپانسر جدید، نامی به میان نیامد و حتی نام این بانک در گزارش مراسم مذکور، بازتابی در سایت فدراسیون نداشت.
 
جالب اینکه در سایت بانکی که حمایت تیم‌های ملی والیبال ایران را در قراردادی چند میلیاردی بر عهده گرفته، هیچ خبری از همکاری با فدراسیون والیبال نیست. به هر حال تنها عایدی یک اسپانسر از هزینه هنگفت چنین قراردادهایی، صرفاً بیشتر دیده شدن است.
 
در این شرایط شنیده می‌شود که هنوز قراردادی بین اسپانسر جدید و فدراسیون والیبال به صورت رسمی بسته نشده است و 2 طرف همچنان مشغول رایزنی هستند تا شاید به توافق نهایی برسند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر