بازدید 9196
۱
بازتاب

واکنش علیرضادبیر به ردصلاحیتش در انتخابات

دبیر گفت که استعلام چهارگانه‌اش از وزارت اطلاعات، ثبت، قوه قضائیه و ناجا مثبت بوده و نمی‌داند علت رد صلاحیت وی چه بوده است.
کد خبر: ۶۸۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ 22 April 2017
حبیب کاشانی، علیرضا دبیر، حسین رضازاده و عباس جدیدی از جمله رد صلاحیت شدگان انتخابات شورای شهر هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، اعضای ورزشی شورای چهارم اسلامی شهر تهران که برای پنجمین دوره شورا ثبت‌نام کرده بودند رد صلاحیت شدند. بر اساس این گزارش لیستی در فضای مجازی منتشر شده بود و اسم احمد دنیامالی هم جزو رد صلاحیت‌شدگان بود.

دنیامالی طی گفت‌وگو با فارس این موضوع را رد کرد و گفت برای این دوره از انتخابات تأیید صلاحیت شده است.
همچنین علیرضا دبیر گفت که استعلام چهارگانه‌اش از وزارت اطلاعات، ثبت، قوه قضائیه و ناجا مثبت بوده و نمی‌داند علت رد صلاحیت وی چه بوده است.

واکنش علیرضادبیر به رد صلاحیتش در انتخابات

همچنین مرتضی طلایی رییس قبلی هیات مدیره باشگاه راه آهن و فولاد ماهان که مالک هر دو باشگاه با مسایل و مشکلاتی مواجه شدند، یکی دیگر از رد صلاحیت‌شدگان این دوره شورا که از چهره‌های شاخص دور چهارم شورا بود، قرار است تا بیانیه‌ای صادر کند و هنوز علت رد صلاحیت شدن وی مشخص نیست.

هادی ساعی دیگر عضو شورای چهارم شهر تهران، که در فضای مجازی اعلام شده بود رد صلاحیت شده ، در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تایید صلاحیت شده‌ام.در انتخابات بحث‌های سیاسی جناحی و بداخلاقی‌های انتخاباتی وجود دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
متاسفانه اقایانی که از محبوبیت ورزشی خود استفاده کردند ( در واقع خود را به جناح تمامیت خواه و رانت خوار فروختند) و در شورای شهر رسما در جبهه بندی ها سیاسی علیه منافع مردم رفتار کردند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس