بازدید 12189
۵
گزارش

برکناری مدیران استقلال و پرسپولیس قطعی است!

مسوول بوجود آمدن بدهی هنگفت به ژوزه اصلا مدیرعامل و هیات مدیره کنونی نبوده اند و محمد رویانیان مقصر اصلی و تمام آن قرارداد در حال حاضر پاسخگو نیست.
کد خبر: ۶۸۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 22 April 2017
بار دیگر خبر می رسد که احتمالا تا پایان فصل رقابت‌های لیگ برتر شاهد تغییراتی در هیات مدیره سرخ‌آبی‌های پایتخت باشیم.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که به آخرین روزهای لیگ برتر نزدیک شده‌ایم، برخی اخبار و شواهد نشان می‌دهد که مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دستخوش تغییر از سوی وزارت ورزش خواهد شد. این در حالی است که قرمزها همین چند روز پیش بعد از یک دهه جشن قهرمانی گرفتند و استقلال هم در کورس کسب نایب قهرمانی فصل است.

تغییر کادر مدیریتی استقلال و پرسپولیس قطعی است!

هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در دوره گودرزی وزیر وقت ورزش انتخاب شدند و انتقادات زیادی به آنها در گذشته شده بود. اوج این انتقادات به ماجرای محرومیت استقلال از پنجره نقل و انتقالاتی فیفا بر می‌گشت. از طرفی انتقادات بازیکنان و سرمربی استقلال هم ظاهرا در این تغییرات بی اثر نیست.

ایسنا نوشته در مورد باشگاه پرسپولیس موفق نبودن در جذب منابع مالی برای پرداخت طلب ژوزه(!) باعث شده تا وزارت ورزش به فکر تغییراتی در این باشگاه بیفتد. جالب اینجاست که مسوول بوجود آمدن این بدهی هنگفت اصلا مدیرعامل و هیات مدیره کنونی نبوده اند و محمد رویانیان مقصر اصلی و تمام آن قرارداد در حال حاضر پاسخگو نیست.

احتمال می‌رود که این تغییرات نهایتا در پایان لیگ عملی شود و البته مشخص نیست که مدیرعاملان این دو باشگاه هم مشمول این تغییرات خواهند شد یا خیر ولی احتمال برکناری افتخاری وجود دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اين مصداق پاداش سنمار است مديراني كه خوب كار كردند بايد بروند اما مديراني افتضاح به بار مي آورند تا مدتها ميزشان را صاحب خواهند بود.
چون زورتون به رویانیان نمیرسه مدیران فعلی و دم دستی باید تاوان پس بدهند؟؟؟
باز هم خودخواهی و بازی با عواطف مردم و طرفداران پرسپولیس از سمت سیاست ورزها.
امان از این سیاسی بازیها.
طاهری چرا باید عوض بشه؟
وزیر محترم ورزش چرا این حجم زیاد از نارضایتی طرفداران مظلوم و میلیونی استقلال رو نمیبینه خواهشا یک بارم شده به درددلاشون گوش بده و اقای فتح الله زاده را بیارن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان