بازدید 5867
۱
خبر

یوفا باز هم به تقلب در قرعه‌کشی متهم شد

گفته می‌شود که این سازمان با ترفندهایی همچون استفاده از گوی‌های گرم یا سرد، قرعه‌های مورد نظر خودش را برای مراحل مختلف رقابت‌ها شکل می‌دهد.
کد خبر: ۶۸۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 22 April 2017
آخرین قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری جنجال‌ساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از مارکا، قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که روز گذشته (جمعه) در مقر یوفا در شهر نیون برگزار شد و برنامه بازی‌های مرحله ماقبل پایانی این رقابت‌ها را مشخص کرد، جنجال‌ساز شد.

چند سالی است که یوفا به تلاش برای رساندن تیم‌های بزرگ اروپا به فینال جهت افزایش منافع مالی‌اش متهم است و گفته می‌شود که این سازمان با ترفندهایی همچون استفاده از گوی‌های گرم یا سرد، قرعه‌های مورد نظر خودش را برای مراحل مختلف رقابت‌ها شکل می‌دهد.

این شائبه روز گذشته (جمعه) دوباره شکل گرفت زمانی که یان راش، اسطوره تیم فوتبال لیورپول آخرین قرعه‌کشی این فصل از رقابت‌ها را انجام داد تا یوونتوس با موناکو روبه‌رو شود و تیم‌های مادریدی رئال و اتلتیکو، دو بار دیگر در این فصل دربی را برگزار کنند.

یوفا باز هم به تقلب در قرعه‌کشی متهم شد

جنجال اما به دلیل شیوه عجیب برداشتن دومین گوی از سوی راش بود. او که گوی رئال مادرید را از داخل گلدان خارج کرده بود، برای انتخاب حریف کهکشانی‌ها بلافاصله پس از وارد کردن دستش در داخل گلدان، یک گوی را برداشت که داخل آن نام اتلتیکومادرید بود و به این ترتیب این شائبه که یوفا اجازه نخواهد داد برای سومین بار در 4 سال اخیر دو تیم شهر مادرید به فینال برسند، تقویت شوند.

برخی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که دمای گوی اتلتیکومادرید بالاتر از دمای سه گوی دیگر بوده است و به همین دلیل راش به آسانی توانسته قرعه دلخواه یوفا را از داخل گلدان درآورد. شیوه خارج شدن گوی اتلتیکو مادرید از داخل گلدان توسط راش به گونه‌ای بود که انگار او دقیقاً می‌داند کدام توپ را باید خارج کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عجب شعبده بازی تابلویه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار