بازدید 2980

توضیحات پلیس درباره ماجرای«هانی نوروزی»وگم شدن مدال«کامیابی‌نیا»

کد خبر: ۶۸۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 21 April 2017
پلیس پایتخت در واکنش به حاشیه‌های خبرساز جشن قهرمانی پرسپولیس، توضیحاتی را درباره ماجرای «هانی نوروزی» و گم شدن مدال «کامیابی‌نیا» ارائه داد.
 
به گزارش تابناک ورزشی سرهنگ دهقانی از مسئولان یگان ویژه ورزشگاه آزادی درباره حواشی بازی پرسپولیس-پدیده، گفت: کریم باقری به من گلایه کردند که چرا این اتفاق افتاده است که برای ایشان هم توضیح دادم. اصلا به ما کسی نگفته بود که قرار است هانی نوروزی از این مسیر به جشن اضافه شود. اگر دوستان پرسپولیسی یا حتی همین آقا کریم و محمودخان خوردبین کلامی در این باره با بچه‌های ما هماهنگ می‌کردند، از همان بین دو نیمه ترتیبی داده می شد که هانی جان مثل بچه‌های بازیکنان دیگر پرسپولیس به همراه اعضای تیم روی سکو برود.
توضیحات پلیس درباره ماجرای«هانی نوروزی»وگم شدن مدال«کامیابی‌نیا» 
درباره گرفتن پرچم کرواسی از گلر پرسپولیس اصلا بچه‌های ما در نیروی انتظامی هیچ دخالتی نکردند و نزدیک نشدند. این ماجرا را خود آقای طاهری درباره‌اش با آن بازیکن صحبت کردند و برایش دلایلی داشتند احتمالاً. این که هیچ برخوردی از سوی همکاران من نبوده است را با اطمینان کامل درباره اش صحبت می‌کنم.
 
(درباره گم شدن مدال ها) شلوغی آن زمان هیچ ارتباطی به همکاران ما نداشت. همکاران من تا پایان مراسم اهدای جام روی سکو اجازه ورود هیچ غریبه ای را ندادند. حتی لیدرهای پرسپولیس به شدت شاکی بودند اما از هیچ مسیری غیر از تونل مخصوص بازیکنان، غریبه ای به آن محوطه نیامد اما وقتی شلوغ شد، ما چند نفری را گرفتیم که ببینیم از کجا آمدند، هر کدام را صدا زدیم، از طرف یکی از بازیکنان آمده بود. دیگر در این شلوغی خودخواسته، ما چه کاری از دست مان بر می‌آمد؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان