بازدید 31637

واکنش محمد هاشمی به خبر رد صلاحیتش

کد خبر: ۶۸۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 21 April 2017
برادر مرحوم آیت الله هاشمی به عدم احراز صلاحیتش برای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

به گزارش میزان، حوالی ظهر آخرین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌ جمهوری بود که محمد هاشمی برادر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد و سپس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به آرمان و اندیشه هاى آیت الله هاشمى رفسنجانى بر آن شدم در حد توان آرمان هاى ایشان را احیا کنم.
 
برادر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سؤالى پیرامون اینکه آیا شما کاندیداى شوراى عالى سیاستگذارى اصلاح طلبان هستید، گفت: من به صورت مستقل کاندیدا شدم.
دیشب (پنجشنبه شب) اسامی داوطلبین احراز صلاحیت شده دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان اعلام شد و بر این اساس آقایان حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی، حجت الاسلام و المسلمین روحانی، محمد باقر قالیباف، اسحاق جهانگیری، سید مصطفی میرسلیم و مصطفی هاشمی‌طبا به عنوان 6 کاندیدای نهایی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم که در روز 29 اردیبهشت انجام می‌گیرد، انتخاب شدند؛ به موجب تبصره ماده 57 قانون انتخابات ریاست جمهوری، شورای نگهبان می‌توانست مهلت 5 روزه احراز صلاحیت داوطلبین را برای مدت 5 روز دیگر تمدید کند اما گویا اعضای شورای نگهبان نیازی به این تمدید ندیدند و در جلسه دیشب اسامی احراز صلاحیت شدگان را اعلام کردند.
 
محمد هاشمی پس از اعلام اسامی افراد احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: من به رای شورای نگهبان تمکین می کنم.
 
رئیس اسبق سازمان صداوسیما تصریح کرد: قبلا هم گفته بودم، من برای حمایت از آقای روحانی آمده بودم که اگر ایشان تأیید صلاحیت نشدند و من را تأیید صلاحیت کردند در صحنه باشم، خب این اتفاق نیفتاد و آقای روحانی را تأیید کردند و من برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان