بازدید 2654

برگزاری حج عمره بعد از بررسی نحوه عملکرد عربستان در تمتع

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است تنها در صورتی حج عمره برگزار می‌شود که عربستان سعودی به تمام تعهدات خود در برگزاری حج تمتع عمل کند.
کد خبر: ۶۸۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 21 April 2017
محمدمهدی برومندی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به گزارشی که ازسوی مسئولان سازمان حج و زیارت در مجلس شورای اسلامی ارائه شد، گفت: عربستان سعودی تمام شروط ایران در خصوص برگزاری حج تمتع با حفظ شرایط امنیتی را پذیرفته است.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال برگزاری حج عمره بیان داشت: حج عمره تنها در صورتی برگزار می شود که عربستان به تمام تعهدات خود در برگزاری تمتع عمل کرده باشد که بعد از بررسی ها، این موضوع نیز قابل پیگیری است.

وی در ادامه در خصوص نحوه پیگیری حقوق خانواده شهدای منا، افزود: در این خصوص گزارشی ازسوی وزارت خارجه یک ماه قبل به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رسید که امیدواری هایی به وجود آمده و پیگیری های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای احقاق حقوق خانواده شهدای منا، خاطرنشان ساخت: علاوه بر اینکه قرار است دو نفر از خانواده هر شهید منا به عربستان اعزام شوند، پیگیری هایی درخصوص پرداخت دیه آنها صورت گرفته که البته هنوز نتیجه نداده است اما دستگاه دیپلماسی تا زمان احقاق حقوق کامل دست از پیگیری بر نمی دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس