بازدید 3293

منچستر,آژاکس,سلتا,لیون 4تیم نیمه نهایی لیگ اروپا

در شب دشوار منچستریونایتد، آژاکس ,سلتاویگو و لیون به جمع ۴ تیم برتر لیگ اروپا راه یافت.
کد خبر: ۶۸۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 21 April 2017
در شب دشوار منچستریونایتد، آژاکس هم به سختی تمام به جمع ۴ تیم برتر لیگ اروپا راه یافت.
 
به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دور برگشت یک‌چهارم‌نهایی لیگ اروپا، منچستریونایتد در پایان وقت‌های اضافه 2 بریک اندرلشت را شکست داد و به سختی راهی نیمه‌نهایی شد.
 
 در این بازی، ابتدا مخیتاریان در دقیقه 10 منچستریونایتد را پیش انداخت اما هانی در دقیقه 32 برای اندرلشت گل زد تا با تکرار تساوی یک بریک بازی رفت، رقابت به وقت اضافه کشیده شود. در این مقطع راشفورد با گل دقیقه 106، برتری منچستریونایتد را رقم زد و این تیم با برتری مجموع 3 بر 2 به نیمه‌نهایی رسید.
منچستر,آژاکس,سلتا,لیون 4تیم نیمه نهایی لیگ اروپا
 در دیگر بازی، شالکه با وجود برتری 3 بر2 مقابل آژاکس حذف شد.گل‌های گروتزکا در دقیقه 53 و بورگ‌اشتالر در دقیقه 56 شالکه را به برتری 2 بر صفر رساند تا با تکرار نتیجه بازی رفت، رقابت به وقت اضافه کشیده شود. کالیگوری در دقیقه 101 گل سوم تیم آلمانی را به ثمر رساند اما آژاکس با 2 گل وریگور در دقیقه 111 و  یونس در دقیقه 120، نتیجه نهایی را عوض کرد و با وجود شکست 3 بر 2 با برتری مجموع 4 بر 3 جشن صعود گرفت.
 
تیم سلتاویگو در خانه گنک به تساوی یک بریک رسید و صعود کرد.سیتسو در دقیقه 63 برای سلتا و تروسارد در دقیقه 67 برای گنک کل زدند تا با این تساوی سلتاویگو با برتری مجموع 4 بر 3 مسافر نیمه‌نهایی شود.
 منچستر,آژاکس,سلتا,لیون 4تیم نیمه نهایی لیگ اروپا
تیم لیون با برتری در ضربات پنالتی بازی برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ اروپا در خانه بشیکتاش جمع تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها را تکمیل کرد.

 تالیسکا در دقیقه 27 بشیکتاش را پیش انداخت اما لاکازت در دقیقه  34 بازی را برای لیون به تساوی کشاند و در نهایت تالیسکا در دقیقه 58 گل دوم خودش و بشیکتاش را به ثمر رساند تا با توجه به برتری 2 بریک لیون در بازی رفت، رقابت به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی و پس از 8ضربه لیون به برتری 7 بر 6 دست یافت و به نیمه‌نهایی رسید.

 برای لیون، فکیر، تولیسو،غزال،ریباس، والبوئنا، دیاخابی و گونالوس ضرباتشان را به گل تبدیل کردند و تنها ژاله پنالتی هفتم را هدر داد. در سوی مقابل بشیکتاش توسط بابل، توسان، هاچیسون، ارسلان، تالیسکا و یوناسال ضربات پنالتی‌اش را به گل تبدیل کرد اما توسیچ و میتروویچ پنالتی‌های هفتم و هشتم تیم را هدر دادند تا لیون با برتری 7 بر 6 راهی نیمه‌نهایی شود.

منچستر,آژاکس,سلتا,لیون 4تیم نیمه نهایی لیگ اروپا 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار