بازدید 3955
۲
نشست خبری /نتیجه عادلانه صفر-صفر بود و گل آنها تاکتیکی نبود

منصوریان:هفته بعد دوباره جای ما و تراکتور عوض می‌شود

هفته بعد تراکتور با سپاهانی بازی دارد که خودش مدعی چهارمی است و ما محکم به مصاف پدیده می‌رویم تا برنده شویم. احساسم این است که هفته بعد دوباره جای ما و تراکتورسازی عوض می‌شود.
کد خبر: ۶۸۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳ 20 April 2017
سرمربی تیم استقلال گفت:یکی از زیبایی‌های فوتبال بی رحمی است و وقتی از فرصت ها استفاده نکنید روی بی رحمی را می‌بینید.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان پس از شکست یک بر صفر مقابل تراکتورسازی در نشست خبری گفت: با گروه فنی و سرپرست و مدیرفنی قبل از کنفرانس مطرح کردیم و درموردش بحث می‌کردیم یکی از زیبایی‌های فوتبال بی رحمی است و وقتی از فرصت ها استفاده نکنید روی بی رحمی را می‌بینید. در نیمه اول می‌ توانستیم دو گل بزنیم در نیمه دوم هم جز یک ضربه سر که رحمتی دفع کرد شرایط برابر بود و کم در جریان بازی رحمتی را دیدیم و روی خلاقیت ابراهیمی گل خوردیم و ما در مورد این مساله صحبت می‌کردیم. در کل از عملکرد بازیکنانمان راضی هستیم 4 روز یکبار بازی می‌کنیم و در آسیا هم حضور داریم . می‌توانستیم  در این بازی برنده شویم اما از فرصت ها استفاده نکردیم.

وی در مورد اینکه استقلال امروز همان تیم همیشگی نبود، گفت:ما کار خودمان را می‌کردیم، اگر به گل می‌رسیدیم جریان بازی عوض می‌شد اما وقتی گل نزدیم باید جریان مسابقه را مدیریت می‌کردیم ضمن اینکه به فکر بازی سه‌شنبه‌مان با تیم الاهلی امارات در آسیا هم می‌بودیم. ما امروز باید جریان بدنی بازیکنان و همچنین نتیجه مسابقه امروز را مدیریت می‌کردیم. نتیجه بازی امروز برایمان مهم بود، استقلال روال عادی خود را طی می‌کرد. باید به تراکتورسازی گل می‌زدیم تا جریان بازی عوض می‌شد اما وقتی گل نزدیم، همان شکل مدیریتی بازی را انجام دادیم.

منصوریان:هفته بعد دوباره جای ما و تراکتور عوض می‌شود

منصوریان تصریح کرد: گل تراکتورسازی هم روی یک کار تاکتیکی نبود بلکه روی خلاقیت یک بازیکن به ثمر رسید. در شرایط بازی کاملاً مسلط به بازی بودیم. باید سه بازیکن تراکتورسازی را مهار می‌کردیم. فرزاد حاتمی، محمد نوری و کیانی را مهار کردیم تا توپ به ابراهیمی و گودرزی کم برسد. در زدن ضربات آخر باید دقت بیشتری می‌کردیم. چند بار با دروازه‌بان حریف تک به تک شدیم. در نیمه اول و بخشی از نیمه دوم هم عملکرد خیلی خوبی داشتیم.

منصوریان تاکید کرد: ما تا به حال حتی به سه روز استراحت هم نرسیده‌ایم و دغدغه اصلی ما بازی با الاهلی است. انصافا امروز عملکرد داور هم خوب بود و ما باید به فکر این باشیم که بازیکنان ریکاوری خوبی داشته باشند.

وی تاکید کرد: بازی با الاهلی یک بازی ملی است و باید منافع کشور ایران در نظر گرفته شود. ما با تیمی بازی داریم که سال گذشته نایب قهرمان آسیا شده است و باید بستری فراهم کنیم که در آن مسابقه با شرایط خوب به میدان برویم.

منصوریان درخصوص درگیری اواخر مسابقه بین بازیکنان تراکتور و استقلال گفت: بازیکنان که نباید کار عجیب و غریب انجام بدهند. نتیجه امروز عادلانه باید صفر صفر می‌شد ولی شاید شرایط در مسابقات به شکلی شود که بازیکنان عصبانی بازی کنند یک جوانک وارد زمین شد که من اسم او را هم نمی‌دانم و کاش او به امید ابراهیمی احترام می‌گذاشت.

وی افزود: از بزرگترهای تراکتورسازی تشکر می‌کنم که خیلی‌ جاها بازی را مدیریت کردند و لی آن جوان باید خودش را مدیریت کند من نمی‌گویم به ابراهیمی اجازه بازی می‌داد ولی باید احترام بازیکن ملی را نگه می‌داشت. من حتی منتظر بودم که آن جوان به سمت ما حمله کند ولی آخرهای لیگ همیشه این اتفاقات می‌افتد.

منصوریان درخصوص اعتراض ابراهیمی به داور گفت: او به داور اعتراض نمی‌کرد بلکه وقتی بازی استپ می‌شد جریان مسابقه را به هم تیمی‌هایش توضیح می‌داد. ابراهیمی یکی از بهترین بازیکنان با اخلاق ایران است و در این یکسال هیچ کس چالشی از او ندیده است.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا لیگ برای شما تمام شده است، گفت: ما کاملا در لیگ حضور داریم و دو سال پیش همین وزشگاه یادگار امام به من درسی داد که تا آخرین لحظه بجنگم و امید داشته باشم. هفته بعد تراکتور با سپاهانی بازی دارد که خودش مدعی چهارمی است و ما محکم به مصاف پدیده می‌رویم تا برنده شویم. احساسم این است که هفته بعد دوباره جای ما و تراکتورسازی عوض می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
معلوم شد قلعه نویی فوت کوزه گری را به منصوریان یاد نداده
حتما اينگونه خواهد شد!
چون تصمیم بر این است که تراکتور در آسیا نباشد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار