بازدید 3748

باخت هرسه فانوس بدست/تکلیف ته جدول به2هفته پایانی کشید

کد خبر: ۶۸۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵ 20 April 2017
با پایان یافتن هفته بیست و هشتم و ناکامی تیم‌های انتهای جدولی، سرنوشت تیم دیگر سقوط کننده به دسته‌ی پایین‌تر به هفته‌های بعدی کشیده شد.

به گزارش تابناک ورزشی، صبای قم در خانه برابر سپاهان شکست خورد، سایپا نیز با شکست برابر نفت آبادان این تیم را از سقوط نجات داد و خود همچنان در بیم سقوط قرار دارد و در نهایت سیاه جامگان که آنها هم در خانه به نتیجه‌ای بهتر از شکست دست نیافتند.

این بهترین فرصت برای فرار از سایه سقوط برای تیم‌ها محسوب می‌شد که از ناکامی رقبای خود سود ببرند اما هر سه گزینه سقوط از شانس خود سود نبردند. 
 

سیاه جامگان – جدال سرنوشت‌ساز با سر و ته جدول
شاگردان اکبر میثاقیان اکنون جدی ترین گزینه سقوط محسوب می‌شوند. آنها در دو جدال آتی خود ابتدا باید به تبریز رفته و برابر ماشین سازی که سقوطش قطعی شده بروند و در ادامه در هفته پایانی به مصاف پرسپولیس خواهند رفت. دو تیمی که سر و ته جدول را شکل داده اند و انگیزه‌هایی در دو هفته پایانی نخواهند داشت. با این حال باید دید آنها موفق خواهند شد از این فرصت سود ببرند یا اسیر انگیزه‌ی شخصی فرهاد کاظمی که از سیاه جامگان جدا شده و نیمکت تیم سقوط کرده‌ی ماشین سازی را پذیرفت خواهند شد. پرسپولیسی‌ها هم برای کسب رکورد گلزنی، عدم دریافت گل، امتیاز گرفتن و ... چشم به این بازی دوخته‌اند.
 

صبای قم – جدال با اعتصابیون
نماینده قم در هفته گذشته پیروزی بزرگی را برابر استقلال تهران جشن گرفت تا خود را در آستانه‌ی بقا در لیگ برتر ببیند اما یک شکست تلخ برابر سپاهان آنها را اکنون در شرایط حساسی قرار داده است. صبای قم اکنون با 25 امتیاز در دو هفته پایانی با نفت تهران و استقلال خوزستان جدال خواهد داشت. دو تیمی که با مشکلات مالی فراوانی مواجه هستند و اعتصاب کلید واژه اخبار دو تیم طی هفته‌های اخیر بود. نفت تهران با توجه به از دست دادن شانس کسب سهمیه اکنون خود را مهیای فینال جام حذفی می‌کند و از انگیزه زیادی در این دیدار برخوردار نیست و تقابل علی دایی با تیم فصل گذشته‌اش از نکات جذاب این جدال خواهد بود. استقلال خوزستان هم برای حضور در لیگ قهرمانان و فرار از مشکلات چشم انتظار پایان فصل است و مطمئنا از کمترین انگیزه در هفته آخر برخوردار است.
 

سایپا – همچنان نامطمئن
نماینده دیگر خودروسازان در لیگ برتر این روزها حال و روز خوشی ندارد و برابر نفت آبادان هم نتوانست در زمین خود به نتیجه لازم برای فرار از سقوط دست یابد. آنها اکنون با 29 امتیاز برای فرار از جمع گزینه‌های سقوط بدون توجه به نتیجه دیگر رقبا به 4 امتیاز دیگر نیاز دارند. شاگردان حسین فرکی در دو جدال بعدی خود ابتدا دربی خودروسازان را برابر پیکان برگزار خواهند کرد. در هفته پایانی نیز آنها در تهران پذیرای تیم سقوط کرده‌ی ماشین سازی خواهند بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر