بازدید 2964
در کرمانشاه اتفاق افتاد

کشف 116 مورد سرقت در عملیات ضربتی پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: 85 سارق در عملیات ضربتی پلیس دستگیر و 116 مورد سرقت از آنان کشف شد.
کد خبر: ۶۸۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹ 20 April 2017
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: 85 سارق در عملیات ضربتی پلیس دستگیر و 116 مورد سرقت از آنان کشف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛سرهنگ "رضا شیرزادی، عنوان کرد: با توجه به اینکه وقوع سرقت، کاهش احساس امنیت در جامعه و نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد و از سوی دیگر بیشتر سرقت ها متوجه مرکز استان است، لذا پلیس شهرستان کرمانشاه عملیات ضربتی مبارزه با سرقت را به مرحله اجرا گذاشت.

وی افزود: در این طرح ضربتی 85 سارق دستگیر شدند که در بازجویی هایی عوامل انتظامی به 116 مورد سرقت اعتراف کردند، همچنین در بازرسی از مخفیگاه سارقان، بخشی از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان بازگردانده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: بر اساس آمارها و تحقیقاتی که در انتظامی شهرستان کرمانشاه انجام شده است، بیشتر سارقان را معتادان متجاهر تشکیل می دهند، لذا به منظور کنترل این افراد، طرح های جمع آوری معتادان متجاهر و ساماندهی آنان در کمپ های مجاز ترک اعتیاد، به صورت مستمر توسط عوامل انتظامی اجرا می شود.

سرهنگ شیرزادی ادامه داد: به منظور کاهش آمار سرقت در سطح شهرستان کرمانشاه علاوه بر گشت های کلانتری ها، یگان امداد و مرکز فوریت های پلیسی 110 از نگهبانان محله و پلیس های افتخاری نیز استفاده شده است.

وی در پایان مردم را بهترین همراه پلیس دانست و از آنان خواست که موارد مشکوک را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان گذارند تا در کمترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر