بازدید 40544
بسته خبری «تابناک»؛

آیت‌الله نوری همدانی: کسی به شورای نگهبان اعتراض کند، مفسد فی‌الارض است/ انتقاد علی مطهری از قوه قضاییه به دلیل فیلتر تلگرام صوتی/ رد ابلاغیه آیت‌الله جنتی توسط لاریجانی/ مخالفت علم الهدی با برگزاری کنسرت در سراسر کشور/ پیش‌بینی تاریخ دقیق آغاز جنگ جهانی سوم!

رصد‌خانه «تابناک»؛ ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «دو جبهه‌ای که در تأخیر ظهور نقش داشتند!»، «پشنهاد یک مرجع تقلید برای تشکیل نظام پارلمانی»، «شکایت برادر رئیس‌جمهور از یک نماینده مجلس»، «شکایت ایرانیان مقیم آمریکا از ترامپ»، «واکنش ظریف به بازرسی بدنی بانوان ایرانی در فرودگاه تفلیس» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۸۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳ 19 April 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

دو جبهه‌ای که در تاخیر ظهور نقش داشتند!

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه (میقات ۱۵): امروز دو جبهه با تمام وجود در تأخیر ظهور نقش دارند که یکی جبهه بیرونی به رهبری امریکا و دیگری جبهه لیبرال و سکولار داخلی است؛ شناخت دشمنی امریکا کار سختی نیست اما شناخت و موضع گیری در برابر جبهه دیگر که پوششی از نفاق دارد بسیار دشوار می باشد.


آیت‌الله نوری همدانی: کسی به شورای نگهبان اعتراض کند، مفسد فی‌الارض است

آیت‌الله نوری همدانی در درس خارج خود گفت: انتخاب اصلح وظیفه مهم دیگری است که همه دارند، زیرا نظام با خون شهدا و زحمات زیادی به دست آمده و باید وقت زیادی برای انتخاب اصلح بگذاریم و حتی این کار واجب کفایی است. این مرجع تقلید با اشاره به جایگاه قانونی شورای نگهبان تصریح کرد: چون و چرا کردن در مقابل شورای نگهبان گناه است، زیرا این شورا قانون دارد و براساس آن صلاحیت افراد را انتخاب می‌کند. وی عنوان کرد: امام در صحیفه نور در چند جا آورده کسی بخواهد در مقابل شورای نگهبان اعتراض کند نه تنها گناه کرده، بلکه مفسد فی‌الارض است زیرا قانون اساسی با خون این همه شهید به دست آمده و کسی نمی‌تواند آن را قبول نداشته باشد.


پشنهاد یک مرجع تقلید برای تشکیل نظام پارلمانی

حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در دیدار رییس و جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بر ضرورت حفظ آبروی نظام تأکید کرد و گفت: دشمنان در تلاشند، جمهوری اسلامی ایران را از دو راه فیزیکی و آبرویی مورد هدف قرار دهند. وی افزود: برخی از افرادی که در این مدت ثبت نام انجام دادند به جایگاه نظام ضربه زدند و با این کار برخی می خواستند چنین ادعا کنند که قانونی نیست و هرکس بخواهد ادعای رییس جمهوری کند و نباید گذاشت این نگاه در جامعه ترویج داده شود. استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که در قانون اساسی قیودی آمده که باید آن ها رعایت شود، اظهار داشت: چرا اجازه می دهند هر کسی در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کند؟ این کار سبب نگرانی دغدغه مندان انقلاب شده است، ولی باید در آینده برای این دغدغه چاره اندیشی کرد. وی در ادامه به مقاله ی خود درباره تبدیل شدن نظام انتخاباتی به جای نظام پارلمانی اشاره کرد و کاهش هزینه ها و جلوگیری از مفاسد را از دلایل این پیشنهاد خود دانست.


انتقاد علی مطهری از قوه قضاییه به دلیل فیلتر تلگرام صوتی

علی مطهری با انتقاد از فیلتر تماس صوتی شبکه پیام‌رسان تلگرام گفت: ورود قوه قضاییه به این موضوع قابل توجیه نیست چراکه این قوه باید در جایی که جرمی اتفاق افتاده، وارد شود لذا مسئولان این دستگاه باید درخصوص اقدام اخیر خود توضیح دهند. نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: این فیلتر به معنای محروم کردن مردم از یک امکان مخابراتی رایگان به دلیل کاهش درآمد اپراتورهای داخلی است. وی ادامه داد: حتی مسدود کردن برخی شبکه‌های اجتماعی که گمان می‌رود ریشه صهیونیستی داشته باشند باید پس از طی فرایند قانونی باشد درحالیکه پیام‌رسان تلگرام در کشور دارای چنین مشکلی نیست و فیلتر تلگرام صوتی با توجه به اینکه می‌توانست خدمات رایگان به مردم ارائه دهد، توجیهی ندارد. مطهری اضافه کرد: قوه قضاییه باید در این خصوص به مردم پاسخگو باشد.


آقاتهرانی: گزینه خود را بموقع اعلام می‌کنیم

حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به انتشار خبری درباره حمایت این جبهه از کاندیداتوری حجت‌الاسلام والمسلمین رئیس در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: جلسات پایداری به صورت مستمر برگزار می‌شود و ما هفته‌ای دو بار جلسه برگزار می‌کنیم و معتقدیم باید به اصلح رأی داد، اما هنوز گزینه ما به صورت رسمی اعلام نشده است. آقاتهرانی تأکید کرد: اگر برای معرفی گزینه نهایی این جبهه قاطع شویم، بیانیه داده و اعلام حمایت می‌کنیم، لذا خبری که اخیراً منتشر شد، به صورت رسمی نبوده است و استنباطی است.دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در زمان خود فرد اصلح را اعلام خواهیم کرد، افزود: بنابراین باید بگویم جبهه پایداری تاکنون به شکل رسمی از هیچ کاندیدایی اعلام حمایت نکرده است.


صورت دارایی‌های امام خمینی چه بود؟

جماران خاطره ای نقل شده از آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی، رئیس دیوان عالی کشور از سال 60 تا 68 را درباره دارایی های امام منتشر کرده است.

در این خاطره نگاری آمده است؛

قرار شد تا طبق اصل قانون اساسی، مسئولان صورت دارایی های خود را ارائه دهند و با اینکه از امام چنین تقاضایی نشده بود اما او اولین نفری بود که صورت دارایی های خود و متعلقانش را ارائه داد که در آن همه موجودی خود را نوشته بود و الحمدلله چیز درست و حسابی هم در آن نبود..

متن نامه ای که امام در آن صورت دارایی های خود را خطاب به دیوان عالی کشور آورده، به شرح زیر است: «نام: روح اللَّه- نام خانوادگى: مصطفوى معروف به خمینى- شماره شناسنامه 2744- محل صدور: خمین- سِمَت: روحانى.

الف - دارایى غیر منقول (با ذکر مشخصات):

1- یک باب منزل مشتمل بر بیرونى و اندرونى در قم، محله باغ قلعه که معروف است.

2- قطعه زمینى است ارث پدرى است و به حسب اطلاع حضرت آقاى پسندیده مشاع است بین این جانب و معظمٌ له و ورثه مرحوم اخوى (آقاى هندى) که اجاره سهمیه این جانب از قرار اطلاع آقاى اخوى، سالى چهار هزار ریال است که داده نمى ‏شود. (به موجب حکم مورخ 26/ 12/ 1362، امام خمینى سهم موروثى خویش در خمین را به فقراى این شهر بخشیده و واگذار نمود.)

ب- دارایى منقول اعم از نقدى، موجودى یا سپرده بانکى، سهام و اموال غیر منقول دیگر با ذکر قیمت تقریبى:

1 - وجه مختصرى است در تهران که نذورات و هدایاى شخصى است.

2 - اثاث منزل ندارم، مختصر اثاثى است در قم و تهران، مِلک همسرم مى‏ باشد. دو قطعه قالى در منزل است، داده ‏اند که اگر خواستم بابت خمس حساب کنم، و مال این جانب و ورثه نیست باید به سادات فقیر بدهند. چند جلد کتاب، بقیه کتبى است که در زمان شاه مخلوع به غارت رفت و نمى‏ دانم چقدر است و چند جلد کتاب که در مدتى که در تهران هستم از طرف مؤلفین هدیه شده است که قیمت تقریبى آن را نمى‏ دانم، ولى قدر قابلى نیست، اثاثى که در منزل مسکونى فعلى در تهران است مِلک صاحبان منزل است، احمد اطلاع دارد.

3- کلیه وجوهى که در بانکها یا در منزل یا نزد اشخاص است که آقاى پسندیده مطلع هستند، به استثناى وجه مختصرى که اشاره شد، وجوه شرعیه مى‏ باشد و مِلک این جانب نیست، و ورثه این جانب در آنها حقى ندارند و تکلیف آنها را به حسب وصیت تعیین نموده ‏ام.


رد ابلاغیه آیت‌الله جنتی توسط لاریجانی

نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی از دستور رئیس مجلس برای رعایت قانون در مورد حضور پیروان ادیان الهی در انتخابات شوراها خبر داد.اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیرو نامه‌ای که صبح امروز در خصوص عدم جلوگیری از ورود پیروان ادیان الهی به انتخابات شورای شهر طبق نظریه اخیر فقهای شورای نگهبان نوشتم، آقای لاریجانی مستقیما به هیات نظارت بر انتخابات شوراها دستور داد مطابق قانون اقدام کنند.اختیاری یادآور شد: پس از دستور آقای لاریجانی، با اعضای هیات های نظارت بر انتخابات شوراها که از نمایندگان مجلس هستند، نیز گفت‌وگو شد و اکثریت آنها هم با ادامه اجرای قانون فعلی موافق بودند و قرار شد دقیقا مر قانون در این زمینه اجرا شود و تغییری در آن صورت نگیرد.این نماینده مجلس اضافه کرد: بر اساس قانون فقط مجلس وظیفه قانونگذاری را دارد و شورای نگهبان می‌تواند نظر فقهی خود را در مورد طرح‌ها و لوایح مصوب مجلس، آن هم در موعد زمانی قانونی اعلام کند. مجلس نیز در صورت ایراد شورای نگهبان یا قانون را اصلاح می‌کند و یا بر مصوبه خود اصرار می‌ورزد و تعیین تکلیف به مجمع تشخیص واگذار می‌شود، لذا قانونی که ۲۰ سال قبل تصویب شده و بارها در انتخابات شوراها اجرا شده، نیازی به تفسیر ندارد و در صورت نیاز به اصلاح این قانون باید از طریق ارائه لایحه یا طرح جدید اقدام شود.


«لیست خدمت» ۵ اردیبهشت نهایی می‌شود

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی از نهایی شدن لیست خدمت تا اوایل اردیبهشت‌ماه خبر داد. پرویز سروری، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به آخرین مراحل نهایی شدن لیست خدمت برای شورای شهر تهران، اظهار داشت: پنجم یا ششم اردیبهشت ماه لیست خدمت نهایی می‌شود، البته این تاریخ هنوز قطعی نیست، ولی ما تلاش می‌کنیم تا پنجم یا ششم اردیبهشت ماه این لیست نهایی شود.وی تاکید کرد: این لیست به هیچ‌وجه با نگاه سیاسی جمع‌بندی نشده و به شدت هم با هرگونه نگاه سهیمه مدارانه در شکل‌گیری این لیست مخالفت شده است.


شکایت برادر رئیس‌جمهور از یک نماینده مجلس

حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور پس از اظهارات سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی درباره ارتباط فریدون با فردی به نام «شب‌دوست مالامیری» یکی از بزرگ‌ترین بدهکاران بانکی، از این نماینده مجلس به دادسرا شکایت کرده است. تسنیم این خبر را منتشر کرد.


واکنش استانداری به حضور احمدی نژاد در جشن قهرمانی پرسپولیس

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران: با توجه به شایعات مبنی بر حضور چند تن از کاندیداهای ریاست جمهوری در دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده در استادیوم آزادی، تماسی با دفتر این افراد گرفته شد و با توجه به اینکه اولاً حضورشان در این مجامع می‌تواند شائبه تبلیغات زودهنگام را داشته باشد و در ثانی وجود حدود 100 هزار نفر در استادیوم آزادی امکان توهین و درگیری را به وجود می‌آورد، از آن‌ها خواهش کردیم که در صورت احتمال وجود برنامه حضورشان در استادیوم، از این برنامه صرفنظر کرده و در استادیوم آزادی حضور نیابند. ایرنا این خبر را منتشر کرد.


نظر زیباکلام درباره نامزدهای اصولگرایان

صادق زیباکلام، استاد دانشگاه در گفت‌وگو با رویداد۲۴ درباره عدم استقبال اصولگرایان از نامزدی رئیسی گفت: تا به اینجا کار حدس زده می‌شود که آقای قالیباف قرار است به نفع آقای رئیسی کنار رود که در مقابل آن در صورت دست یافتن به مقام ریاست‌جمهوری از سوی ابراهیم رئیسی، قالیباف به عنوان معاون اول او انتخاب شود. مشکل اساسی آقای رئیسی علاوه بر نبود محبوبیت، این است که از جانب جناحی برگزیده می‌شود که خود با مشکل فقدان محبوبیت مواجه است علاوه بر این حوادث سال 67 به نام آقای رئیسی به ثبت رسیده و او باید درهفته‌های آینده در این خصوص به توضیح بپردازد و شهبات را برطرف کند زیرا سکوت در این باره مشکلات را حل نخواهد کرد و در مجموع رئیسی شانس زیادی برای کسب موفقیت در انتخابت ریاست‌جمهوری اردیبهشت ماه ندارد. در رابطه با رئیسی از ابتدا هم اجماع زیادی وجود نداشت و در حقیقت برخی از اصولگرایان ایشان را یک نامزد بالقوه بعد از قالیباف می‌بینند بطوریکه همین گروه موافق ورود او به عرصه رقابت ریاست‌جمهوری هم نیستند و از اول هم این دغدغه را داشتند که اگر اصولگرایان پشت رئیسی قرار گیرند، شکست سنگینی خواهند خورد. علاوه بر این شکست رئیسی یک نقطه منفی برای آینده سیاسی او در صورتی که بخواهد در آینده وارد رهبری نظام شود، به حساب می‌آید.


دوره نفت در برابر دارو یا غذا را یادمان نرود

محمد رضا باهنر در گفت و گویی برجام یک واقعیت بود. اینکه یکی بگوید هیچ اتفاقی نیفتاده است، خب ظالمانه است؛ چون خیلی اتفاقات افتاده است؛ خیلی از تحریم‌ها برداشته شده و می‌توان مجموعه‌ای از تحریم‌هایی که رفع شد از جمله فروش نفت، بیمه بازرگانی و... را ردیف کرد. اگر بخواهیم فقط یک قلم از دستاوردها را بگوییم این است که ما در اوج تحریم‌ها 700 هزار بشکه نفت می‌فروختیم؛ الان سه میلیون بشکه می‌فروشیم. در زمان تحریم خیلی دردسر داشت تا پولمان به دستمان برسد؛ الان یکی دو تا مانع دارد، ولی قابل عبور است. یادمان نرود در اوج تحریم‌ها اعلام نشد اما عملاً ( سیاست پیش روی) نفت در مقابل غذا یا نفت در مقابل دارو بود. ایران این خبر را منتشر کرد.


روحانی با کاندیدای پوششی موافق نبود

الیاس حضرتی، نماینده اصلاح طلب مجلس درباره کاندیداتوری اسحاق جهانگیری گفت: حضور اسحاق جهانگیری در میدان رقابت در نگاه اول این تفسیر را در ذهن بر می‌انگیزد که تاکتیک انتخاباتی حسن روحانی است اما واقعیت آنجاست که این تاکتیک زاییده ذهن اصلاح‌طلبان بوده است. در این میان زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که رییس‌جمهور پیش از این با حضور کاندیدای پوششی در انتخابات موافق نبوده است، موضوعی که بی‌شک امروز ارزش چندانی ندارد چرا که اگر این موضوع هم صحت داشته باشد در هر صورت حسن روحانی به حامیان اصلاح‌طلب خود اعتماد کرد و تسلیم تاکتیک انتخاباتی آنها شد. اعتماد این خبر را منتشر کرد.


«آقا» هرشب برای هاشمی دعا می‌کنند

محمد هاشمی رفسنجانی کاندیدای ریاست جمهوری گفت: آیت الله هاشمی در یک جلسه ای از 5 نفر نام بردند که این افراد به عنوان نامزد در عرصه انتخابات حضور داشته باشند. یکی از این 5 نفر، من بودم. آقای ناطق نوری، دکتر عارف، آقای جهانگیری، آقای دکتر ظریف و من. البته کاندیدای پوششی به این معنا بود که یک نفر بلکه بیشتر از یک نفر در صحنه حضور داشته باشد و اگر حوادثی اتفاق افتاد این جریان اصلاحات و اعتدال بدون نامزد نباشد. حالا اینکه یک، دو یا سه نفر در صحنه در کنار هم باشند، خیلی تاکید نداشتند بلکه می گفتند که بیشتر از یک نفر و 5 اسم را هم اعلام می کردند. در ملاقات خانواده آیت الله هاشمی با آقافقط فرمودند وقتی دست حاج آقا از اینجا کوتاه است باید برای ایشان هدیه بفرستید. گفتند که من هر شب دعایشان می کنم. همیشه دعایشان می کنم. گفتند که من یادشان هستم. گفتند که وقتی خبر را شنیدند خیلی سنگین بود و اعضای دفتر نگران بودند. از این فرمایشات اینگونه داشتند. آقای روحانی براساس نظرسنجی ها پیروز است. حالا پیروزی به میزان مشارکت مردم بستگی دارد، اینکه چقدر مردم شرکت کنند. نامه نیوز این خبر را منتشر کرد.


انتقاد تند نایب رئیس مجلس از بلا تکلیفی ادمین‌های بازداشتی

مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به بازداشت ۱۲ نفر از ادمین‌های کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب و حامی دولت و فضای امنیتی کشور در آستانه انتخابات گفت: بازداشت این چنینی افراد کار درستی نیست، اگر سیستم ما هوشیار و آگاه است، باید در قدم نخست به افراد اعلام کند که راهی که می‌روند اشتباه است و به جاده خاکی رفته‌اند. این درست نیست که صبر کنیم افراد گمراه شوند، بعد برایشان پرونده درست و یک‌باره ۱۲ ادمین کانال تلگرامی را بازداشت، یا سایت و رسانه را تعطیل کنیم. در واقع اگر واقعاً این فضا را رصد می‌کنیم، اساساً چرا باید اجازه دهیم جوانان به ته دره بیفتند؟! باید پیش از آن‌که این اتفاق بیفتد، اقدامی می‌کردیم، به آن افراد اطلاع می‌دادیم، یا اطلاع عمومی می‌دادیم تا همه بفهمند یک رسانه خارج از چارچوب‌های قانونی و اشتباه می‌رود. این درست نیست که هشداری ندهیم و ناگهان، ۱۲ کانال را ببندیم و اجازه ندهیم کسی این افراد را ببیند و تکلیف‌شان را هم روشن نکنیم که چرا و چگونه باید محاکمه شوند.


اخبار منتشره درخصوص بررسی صلاحیت ها صحت ندارد

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در کانال تلگرامی خود مطلبی را درباره روند بررسی احراز صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری منتشر کرد.

باسمه تعالی

ملاقات های متعدد، حضور در مجلس و دیدار با جمعی از نمایندگان محترم، بررسی برخی از پرونده ها، و نهایتا مصاحبه زنده در شبکه العالم بخشی از کارهای روز گذشته بود. البته مجددا خبرهای کذب دیگری در خصوص انتخابات و بررسی صلاحیت ها منتشر شد که هیچ کدام صحت نداشت. روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه جلسه عمومی شورای نگهبان برقرار است و دستور جلسه نیز بررسی صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری است. اولین فرصت قانونی اعلام نظر نیز پنج شنبه ۳۱ است.


شکایت ایرانیان مقیم آمریکا از ترامپ

نشریه پولیتیکو در مقاله‌ای اعلام کرد: حکم منع روادید به شهروندان کشورهای مسلمان، خشم ایرانیان مقیم آمریکا را بر انگیخته است و گروه زیادی از ایرانیان آمریکا که بطور معمول خود را از مسائل سیاسی آمریکا دور نگه می‌دارند، علیه حکم مهاجرتی ترامپ که صدور روادید برای شهروندان شش کشور از جمله ایران را ممنوع کرده است به دادگاه‌های این کشور شکایت کرده‌اند. این ایرانیان قرار است به منظور شکایت علیه این حکم که محدودیت‌هایی را برای ورود دانشجویان و پژوهشگران ایرانی به آمریکا ایجاد کرده است، بطور جداگانه در دادگاه‌های آمریکایی حضور یابند.


ستاد اصولگرایان حامی روحانی تشکیل می‌شود

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با «ایران» گفت: مجموعه جمنا تمام جریان اصولگرا نیست و نمی‌تواند مدعی نمایندگی تمام تفکرات و گرایش‌های این جریان باشد. یک بخش قابل توجهی از اصولگرایی کسانی هستند که می‌خواهند در انتخابات از آقای روحانی حمایت کنند و به نفع ایشان فعالیت داشته باشند. الان هم مقدمات تشکیل ستاد این اصولگرایان که حامی آقای روحانی هستند، در حال انجام است و در انتخابات با تابلوی اصولگرایی و ستاد خاص خود از آقای روحانی حمایت خواهند کرد. در این ستاد البته چهره‌های معتبر و متنفذی از اصولگرایان به میدان خواهند آمد که در زمان خودش معلوم می‌شود. حمایت اصولگرایان از آقای روحانی در میان نخبگان و فعالان سیاسی این جریان بیشتر از سال 92 خواهد بود. یعنی سبد رأی آقای روحانی حداقل در حوزه فعالان سیاسی اصولگرا رشد غیرقابل انکاری داشته است.


واکنش ظریف به بازرسی بدنی بانوان ایرانی در فرودگاه تفلیس

محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه در اظهارنظری به پرسش یکی ازمخاطبانش در اینستاگرام درباره بازرسی بدنی بانوان ایرانی در فرودگاه تفلیس گرجستان پاسخ داد.

آیت‌الله نوری همدانی: کسی به شورای نگهبان اعتراض کند، مفسد فی‌الارض است/ انتقاد علی مطهری از قوه قضاییه بخاطر فیلتر تلگرام صوتی/ رد ابلاغیه آیت‌الله جنتی توسط لاریجانی/ مخالفت علم الهدی با برگزاری کنسرت در سراسر کشور/ پیش‌بینی تاریخ دقیق آغاز جنگ جهانی سوم!

پیش‌بینی تاریخ دقیق آغاز جنگ جهانی سوم!

؛ "هوراچیو ویلگاس"، پیشگویی که مدعی پیام‌آوری از جانب خدا است، این بار درباره زمان دقیق آغاز جنگ جهانی سوم اظهار نظر کرده است.ویلگاس" پیش از این، حمله "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، به سوریه را نیز پیشگویی کرده بود که درست از آب درآمد. وی که مدعی است پیشگویی‌هایش بسیار دقیق هستند، پیش‌بینی کرده جنگ جهانی سوم کاملا هسته‌ای است و تا چند هفته آینده آغاز می‌شود. وی مدعی شد همزمان با صدمین سالگرد رویت "مریم مقدس" این اتفاق رخ خواهد داد.ماجرای رویت مریم مقدس به سال 1917 مربوط می‌شود که در جریان آن سه کودک روستایی ادعا کردند مریم (ع) را در دشتی بیرون شهر فاتیما (فاطیما) در پرتغال مشاهده کرده‌اند. از آن پس داستان "بانوی ما فاتیما" در اروپا بر سر زبان‌ها افتاد و هر ساله هزاران نفر برای زیارت به شهر کوچک فاتیما می‌روند."ویلگاس" در سال 2015 پیروزی دونالد ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیشگویی کرده بود. وی همچنین مدعی شده بود این تاجر میلیاردر، جرقه آغاز جنگ جهانی سوم را روشن می‌کند.با توجه به پیروزی انتخاباتی ترامپ، حمله وی به سوریه و بحرانی که وی بر سر موضوع کره شمالی به راه انداخته است، احتمال به حقیقت پیوستن پیش‌بینی اخیر "ویلگاس" دور از ذهن نیست.این پیشگو مدعی شده است جنگ جهانی سوم به کشورهای روسیه، کره شمالی و چین نیز کشیده می‌شود.


علم الهدی: با برگزاری کنسرت در سراسر کشور مخالفم

آیت‌الله علم‌الهدی در نشست با نخبگان علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد سخنانی را مطرح کرد که بخش هایی از این سخنان در ادامه می آید:

* از روز اولی که به‌عنوان امام‌جمعه مشهد انتخاب شدم، برحسب دستور رهبری به فعالیت‌های دانشگاهی و حوزه توجه ویژه‌ای داشتم

* به دلیل برخی بی‌مهری‌ها، متأسفانه در ورود برای من به دانشگاه باز نشد، اما به مناسبت‌های گوناگون در دانشگاه حاضر شدم

* این‌که می‌گویید «بعد از 12 سال به دانشگاه آزاد آمدی»، کم‌لطفی است، اولین جلسه رسمی دانشگاهی من در دانشگاه آزاد برگزار شد

* بنده ضد هنر نیستم، خود را بیش از هنرمندان طرفدار هنر می‌دانم چون اگر هنر در مسیر تعالی انسانی قرار گیرد، بهترین عبادت است

* با برگزاری کنسرت در سراسر کشور مخالفم چون کنسرت، «هنر کُش» است


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان